00373137.jpg

 

 

آینه جم- ابراهیم قیصری/ یکی از شرکت‌های پتروشیمی فعال و صاحب نام در کشور شرکت پلیمر آریاساسول است اين شرکت در یک‌سال گذشته توانسته روزهاي خوبي داشته باشد.

درباره عملکرد شرکت‌ آریاساسول در ماه های گذشته مطالبي در یادداشت درج شده است :

۱-در حوزه تولید و فروش‌ :
سال گذشته با رشد ۳ درصدی درآمد فروش، رکورد ۲۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای شرکت ثبت شد
 سود ناخالص شرکت نیز ۱۰ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بود که نشان‌ می‌دهد سود ۳۹ درصدی محقق شده است؛ طبق برنامه مدیران شرکت‌ ، در سال جاری رکورد تولید و فروش در همه ادوار شکسته خواهد شد.


۲- وضعیت آریا در بورس :
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پلیمر آریاساسول در اولین هفته‌ های سال جاري تشکيل شد و با تقسیم ۹۰ درصدی سود، میزان ۷۵۶ تومان برای هر سهم را تصویب کرد و آریاساسول اولین شرکت‌ هاي بورسی شد که در سال جاری سود سهامداران را پرداخت نمود.

۳- تجاري سازي دانش شرکت‌ :
بومی سازي و تجاری سازی دانش موجود و به روز در مرکز نوآوری آریاساسول خدمت ديگري است که‌ مدیران شرکت برنامه دارند سایر شرکت‌های فعال در صنعت نیز از این دانش بهره مند شوند و در این زمینه با دیگر شرکت‌ها قرارداد منعقد شده است.


۴- پیشرو در زمینه مسئولیت های اجتماعی:
آریاساسول که‌ در زمینه تولید و صادرات مواد پلیمری روزهاي خوبي را سپري می کند و در فکر رکوردشکنی است از دیگر وظایف خود نيز غافل نمانده است، اين شرکت توجه به مسئولیت های اجتماعی را وظیفه خود می‌داند و درساختار خود آنرا تعریف کرده است و اولین مسئولیت اجتماعی شرکت ارزآوری برای کشور است که‌ در اين موفق عمل کرده است.
 ارائه ۵۰۰ بسته معیشتی به‌ خانواده های کم بضاعت عسلويه در آستانه عید فطر، توزیع ۵۰۰ نهال در مصلی نماز جمعه عسلویه به مناسبت روز‌ درختکاری ، توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در نیمه شعبان بين مددجویان کمیته امداد امام چهار شهرستان جنوبی و کمک به مددجویان موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) و همچنین بازدید از بیمارستان کنگان و پیگیری مشکلات آن بخشی از اقدامات شايسته آریاساسول در دو ماه گذشته است و در زمینه های فرهنگی نيز این شرکت برنامه هاي خوبی داشته است این موارد علاوه بر کمک از طريق شورای راهبردی پتروشیمی ها به منطقه است..

۶- طرحهای توسعه شرکت‌ :
 طرحهای واحد جداسازی C3+ و واحد جدید MD/HD با ظرفیت ۳۰۰ هزار تن در حال اجرا است که نیمه سال‌ اینده افتتاح می شود و ۱۱۰ میلیون دلار به سودآوری شرکت افزوده خواهد شد طرحهای توسعه ای که‌ برگرفته از منويات رهبری در راستای شعار سال‌ و رشد تولید است.


۷- فعالیت در شورای راهبردی پتروشیمی هاي پارس :
آریاساسول از شرکت های فعال در شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس است و علاوه بر کمک به منطقه پیرامونی از طريق شورای راهبردی،خود نیز آستین همت بالا زده‌ و برنامه‌ هايي را در حال اجرا دارد.


۸-حمایت از محيط زيست :
آریاساسول حامی محیط‌زیست منطقه نيز است و حمایت از آهوهای جبیر ، پاکسازی سواحل خلیج فارس و درختکاری در منطقه بخشی از اقدامات شرکت است تا در کنار ديگر اقدامات ، اين شرکت به عنوان صنعت سبز قلمداد شود.


۹- برنامه های آریاساسول در سال‌ ۱۴۰۲:
 استمرار تولید و فروش حداکثری پایدار، ثبت بالاترین رکورد تولید و فروش در تاریخ شرکت، تولید گریدهای جدید محصولات پلیمری، شناسایی بازارهای جدید صادراتی در حد فروش مستقیم، استمرار فعالیت‌های شرکت همسو با حفظ محیط زیست و مسئولیت‌های اجتماعی و توسعه مرکز نوآوری و دانش‌بنیان آریاساسول از برنامه‌های سال ۱۴۰۲ این شرکت پلیمری است.

جمع بندي:

در مقاطع مختلف با توجه‌ به‌ نگاه هاي مدیرعامل ها و رئیس روابط‌عمومی‌ها و دیگر مدیران شرکت،فراز و نشیب هايي در زمینه مسئولیت اجتماعی و برنامه های فرهنگی شرکت پلیمر آریاساسول وجود داشته‌ اما در مجموع در استان بوشهر آریاساسول شرکتي خوش نام است.

با نگاهي به کارنامه این شرکت ؛ آریاساسول قطعا یکی از پیشرو ترین صنایع کشور در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و حفاظت و حمایت ازمحیط زیست است که طی سالیان اخیر با صرف هزینه‌های قابل توجه و انجام اقدامات منحصر به فرد و متمایز در راستای توسعه پایدار گام‌های موثری برداشته است و در جشنواره های مختلف در کشور نیز حائز مقام هاي برتر شده است.

حضور مدیرعاملی جوان در راس آریاساسول و حضور مدیران و مهندسانی مجرب در این شرکت قطعا نويد روزهاي خيلي بهتر در تولید محصول و همچنین تعامل آریاساسول با منطقه پیرامونی خواهد داد.

 

[کد خبر:AJ41700]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب