00007.jpg

آینه جم : همچنان که گمانه زنی می شد، با پایان انتخابات 7 اسفندماه و پس از تعطیلات نوروزی باید منتظر تغییرات مدیریتی در استان باشیم.

به گزارش  آینه جم به نقل از خلیج فارس؛ شنیده ها حکایت از تغییراتی در دو فرمانداری، دو بخشداری و انتصاب دو معاون فرمانداری استان بوشهر دارد.

براساس خبرهای غیر رسمی، عبدالنبی یوسفی فرماندار گناوه در لیست تغییرات قرار دارد و مراحل تعیین جایگزین وی نیز طی شده تا پس از تعطیلات نوروزی معارفه شود. یوسفی که متولد شهرستان جم و استخدامی جهادکشاورزی می باشد، از اسفندماه 92 به عنوان فرماندار گناوه منصوب شد.

از غلامرضا ترک زاده فرماندار تنگستان نیز به عنوان یکی دیگر از تغییرات سال جدید یاد می شود. وی بهمن ماه 92 به عنوان اولین فرماندار جدید استان در دولت یازدهم منصوب شد، ولی طی این مدت انتقاداتی از سوی حامیان دولت در این شهرستان درباره عملکرد وی مطرح بوده است.

گفته می شود حسن ابراهیمی فرماندار مرکز استان نیز درخواست کناره گیری از این سمت داشته، اما هنوز با آن موافقت نشده است. گویا ابراهیمی پیش از این نیز مشابه این درخواست را با مسئولان استانداری مطرح کرده بود ولی قرار شد تا زمان انتخابات در این سمت بماند. ابراهیمی از زمان انتصابش رویکرد اعتدالی داشته و فضایی آرام در مرکز استان را فراهم کرده، اکنون باید دید آیا مسئولان استانی می توانند وی را برای ادامه این مسئولیت متقاعد کنند؟

همچنین شنیده های خبرنگار ما حکایت از تغییراتی یکی از بخشداران تنگستان و گناوه دارد، علاوه بر آن انتصاب معاون سیاسی فرمانداری های دیلم و گناوه در سال جدید در دستور کار می باشد.

البته خبرهایی نیز درباره تغییرات مدیریتی در برخی دستگاههای اجرایی استان در سال جدید به گوش می رسد که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

[کد خبر:AJ14203]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # تنگستان 1395-01-07 14:21
خدا کنه که ترکزاده فرماندار تنگستان عوض بشه،اصلا مدیریتش خوب نیست،توی شهرستان هرکسی واسه خودش یه کاری میکنه و فرماندار معلوم نینیست چکارس؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب