0000000000100010jhgg.jpg

بر اساس شنیده آینه جم به زودی تغییر فرماندار حوزه جنوب استان بوشهر کلید خواهد خورد و علی هاشمی فرماندار عسلویه سکان این فرمانداری را واگذار خواهد کرد. 
 
بر اساس اطلاعات رسیده، سید محمد احمدپور از ریاست فرمانداری جم به ریاست فرمانداری عسلویه منتقل خواهد شد. 
 
 برخی از شنیده ها هم حاکی از ورود نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس به عزل و نصب فرمانداران جنوب استان است. 
 
همچنین نامه تودیع و معارفه فرماندار جدید جم طی فردا دوشنبه، ۲۴ اردیبهشت در ادارات این شهرستان منتشر شده است خود دلیلی بر انجام این تغییر خواهد بود.
مدیر کل سابق دفتر شهری استانداری، فرماندار جم شد 
 
شنیده می شود مجید محمودی، مدیرکل سایق دفتر شهری استانداری بوشهر به عنوان فرماندار جم انتخاب شده و به زودی در فعالیت خود را در این فرمانداری آغاز خواهد کرد. 
 
از جمله سوابق اجرای محمودی می‌توان به مدیر کل دفتر شهری استانداری، بخشداری خارگ، فرماندار شهرستان عسلویه و رياست حراست منطقه ویژه پارس اشاره کرد
 
 
آیین تودیع و معارفه فرماندار جم فردا دوشنبه ساعت ۹ صبح در محل سالن شهید خاتمی و پس از آن فرماندار جدید عسلویه نیز ساعت ۱۵ در سالن آمفی تئاتر شهر بیدخون انجام می شود.
 
 
[کد خبر:AJ45687]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # ,محمدی 1403-02-24 14:27
سلام
در خصوص تغییر گزینه فرمانداری جم از محمودی به هاشمی.
علتش مخالفت شدید شیخ موسی احمدی با محمودی بود ( چونکه محمودی بچه دشتی هست و انتقاد به انتصاب یک غیر بومی خارج از حوزه انتخابیه بر نماینده بود ) و از طریق وزیر کشور پیگیری کرد و صبح گزینه تغییر کرد.
استاندار هم وقتی مخالفت شیخ موسی با تغییر فرماندار دید ، برای ماندن و اصرار بر تصمیم خود ، هاشمی علیرغم نارضایتی خودش بعنوان فرماندار جم‌ معرفی کرد تا شیخ موسی نتواند اعتراضی کند ( چونکه هاشمی داماد حسینی بوشهری است )
. البته این رفتار شیخ موسی احمدی ، خیلی به ضرر جم تمام شد ، محمودی یک سر و گردن از هاشمی قوی تر و توانمند تر می باشد.
هاشمی اصلا تعامل با مردم ، شوراها و رسانه ندارد و بسیار یک دنده و خود محور می باشد . این را در شهرستان عسلویه دیدیم و خیلی با ایشان مشکل داشتیم و ضعیف ترین فرماندار عسلویه بود.
دوران فرمانداری کشاورزی برای مردم جم تداعی خواهد شد



.......
توضیح سردبیر سايت خبري: انتشار یادداشت به منزله تأیید آن نيست صرفآ انعکاس ديدگاه کاربران محترم است
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب