به گزارش آینه جم:آیین بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور "شن یویوی" نائب رییس کنگره خلق چین و "شن شیائودونگ" معاون وزیر خارجه چین و با شرکت جمع زیادی از مقامات عالی رتبه سیاسی، سفرا و دیپلمات های سفارتخانه های مقیم این کشور جمعه شب در سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن برگزار شد.

به گزارش «آینه جم»؛شرکت «اِیراِسپِیس‌ اکسپرینس تکنولوژیز» که محصولات خود را با برند «اِیراِسپِیس‌ایکس» معرفی می‌کند پیش نمایش اولیه تاکسی پرنده خود را در «نمایشگاه بین‌المللی سالانه اوتو شو» (NAIAS) که در شهر دترویت آمریکا برگزار شده است به نمایش گذاشت و توضیح داد این محصول به صورت عملی امکان حمل و نقل هوایی درون شهری را برای مردم فراهم می‌کند و می‌تواند به عنوان نخستین تاکسی پرنده در اختیار همگان قرار گیرد. این کمپانی در نمایشگاه مذکور یک مدل جدید هواپیما با قابلیت پرواز و فرود عمودی (VTOL) را ب نام «موبی-وان» به نمایش گذاشت و توضیح داد این پرنده آهنی خودران در اص یک هواپیمای ویژه با قابلیت جمع شدن بال‌ها و با قابلیت حمل بار یا مسافر با سرعت 400 کیلومتر بر ساعت محسوب می‌شود.

آینه جم:هر کودکی خصوصیات اخلاقی خودش را دارد، اما خب طبیعی ست که برخی از کودکان باهوش‌تر از مابقی باشند. در این مطلب به رفتار‌هایی که نشانه هوش بالا در کودکان می‌باشد، اشاره کرده ایم. اگر شما هم این رفتار‌ها را در کودک تان دیدید، بدانید که او از هوش بالایی برخوردار است.

به گزارش آینه جم:در آستانه میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) حکم خادمی بارگاه منور رضوی توسط حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی به محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات اهدا شد.

اینفانتینو
آینه جم: آسوشیتدپرس در گزارشی با اشاره به سفر اخیر جیانی اینفانتینو به تهران به نقل از رییس فیفا نوشته است که قانون ورود زنان به ورزشگاه‌ها تغییر خواهد کرد.

آینه جم: کمتر از يک ماه از برگزاري تجمعات اعتراضي در شهرهاي مختلف کشور، معاون امنيت انتظامي وزارت کشور، اجمالا گزارش وزارت کشور به رئيس‌جمهوري را ارائه کرد.

«آینه جم»؛آنها هشتم آذر امسال زیر سقف یک مسجد، جایی در شهر نفتی مسجد سلیمان، لباس عروس و دامادی پوشیدند و ازدواجشان را جشن گرفتند. عصر همان روز هم رویای دومشان را واقعی کردند وقتی با لباس‌های اتوکشیده و آهارخورده، با دست چاله‌ای کندند، نهالی کوچک را توی چاله گذاشتند، دورش خاک ریختند و درخت کاشتند. از آن روز به بعد اسم ازدواجشان را گذاشته‌اند ازدواج درختی؛ ازدواجی که عکس‌هایش در اینترنت تا به حال بارها دیده شده است.

پاساژ گردی
پاساژ گردی
به گزارش آینه جم: جدا از آن‌که غالب پاساژگردها، با پوشش‌های عجیب به مجتمع‌های تجاری مراجعه کرده و بعضا با انداختن چند سلفی و کمی گشت و گذار در این مراکز، راهی خانه‌هایشان می‌شوند؛ بسیاری از فروشندگان فعال در این مراکز نیز از کاروان «نامتعارف‌پوش‌ها» عقب نمانده و سبکی نو در پوشش را بنا نهاده‌اند

به گزارش آینه جم: سه عکس جالب از زندگی زنان در عربستان آماده کرده ایم که در ادامه آنها را مشاهده خواهید کرد.مسئله دستیابی زنان به حقوق اولیه اجتماعی و فردی در عربستان یکی از مسائلی است که سال‌ها است توجه رسانه‌های بین المللی را به خود جلب کرده و باعث شده تا گزارش های زیادی از وضعیت زنان این کشور منتشر شود

آینه جم: خواهر طلاق گرفته ماریا کری که قبل از شهرت خواهرش معتاد و به اچ آی وی مبتلا بود، به اتهام راه اندازی خانه فحشا جمعه در نیویورک دستگیر شد.

به گزارش آینه جم:سعید معروف در جمع هنرمندان یک تئاتر حضور یافته و عکس آن را در صفحه اجتماعی‌اش منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار آینه جم: اینجا جم قطعه ای از خاک پاک ایران، بهشت استان بوشهر، نمایانگر گوشه ای از تاریخ چند هزار ساله ایران، سرز مین تشباد ،ماه آتش بیشه و سوز سرمای دیماه.

رضا یگانه  عکاس خوش ذوق  جمی زیباترین عکس ها را از شهرستان جم در وبلاگ خود نیز به تصویر کشیده است .این تصاویر بیانگر گوشه ای از زیبایی های این شهرستان در طول فصول مختلف  سال می باشد.

به گزارش آینه جم:ابراهیم موذنی عکاس جوان شهر ریز ، سال‌ها است با تکیه بر ذوق و ذهنیت های تصویری خویش توانسته است  به خلق آثاری زیبا در زمینه های مختلف به خصوص در دسته بندی طبیعت بپردازد.


جدیدترین مطالب