به گزارش آینه جم:ابراهیم موذنی عکاس جوان شهر ریز ، سال‌ها است با تکیه بر ذوق و ذهنیت های تصویری خویش توانسته است  به خلق آثاری زیبا در زمینه های مختلف به خصوص در دسته بندی طبیعت بپردازد.


 

عکاس جوانی که  فارغ التحصیل رشته زبان انگلیسی است و در حال حاضر علاوه بر تدریس زبان انگلیسی  به حرفه ی عکسای نیز مشغول می باشد. این جوان 26 ساله عکاسی را از 15 سالگی شروع کرده و در این مدت با عکس هایی زیبا از طبیعت بخش ریز به معرفی پتانسیل های گردشگری زادگاهش پرداخته است.

کمتر کسی است که در بخش ریز عکسهای ماندگار او را  ندیده باشد.او به نجوم نیز علاقه زیادی دارد و همین عشق به نجوم باعث شده تا بارها آسمان را از چشم دوربینش به نظاره بنشیند و خالق عکس هایی شود که تا کنون چندین بار در مجله تخصصی و بین المللی"آسمان شب" به چاپ رسیده اند.

ایشان پیشرفت در حرفه عکاسی را ناشی از علاقه زیاد خود می داند .ایشان به علاقه مندان عکاسی نیز توصیه کردند که جهت پیشرفت در حرفه عکاسی می بایست "زیاد عکس دید"، "نقاط قوت و ضعف عکس ها را بررسی کرد" و "زیاد عکس گرفت".

موذنی معتقد است در بخش ریز عکاسان بسیار خوبی هستند که ناشناخته مانده اند ،وی امیدوار است به همت دوستان عکاسش بتوانند با راه اندازی کانون عکاسان جوان بخش ریز بتواند در معرفی و شکوفای این استعدادها گامی ارزنده بردارد.

برخی از آثار این هنرمند خوش ذوق :/ریز پاد

 

[کد خبر:AJ2992]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب