به گزارش خبرنگار آینه جم:حجت‌الاسلام محمد گنجی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه جم با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوا و پرهیزگاری بهترین سرمایه و موجبات عزت  انسان می‌شود و در هر شرایطی باید در این مسیر گام برداریم.

 

 

امام جمعه جم اظهار داشت:دنیا محل آزمایش است طبق آیات قران جان و مال انسان ها مورد آزمایش قرار می گیرد و باید تلاش کنیم در این آزمایش ها سربلند باشیم.

 

گنجی با تبریک ولادت حضرت زینب (س)به فرازهایی از زندگی ایشان پرداخت و خاطرنشان کرد یکی از خصوصیات حضرت زینب(س) پرستاری بود وایشان  کارهای بزرگی نیز انجام دادند اینکه اگر زینب (س) نبود کربلا در کربلا می‌ماند، به واقع همین گونه بود ایشان در مقابل یزید ایستاد و برای اینکه اسلام بماند تلاش کرد و این اسوه صبر و مقاومت ، بهترین الگو برای زنان جامعه ما می باشد.

 

وی در خطبه دوم به نامگذاری روز پرستار اشاره کرد و از زحمات این قشر قدردانی کرد.

 

گنجی در بخش دیگری از خطبه ها از اختلاس های میلیاردی انتقاد کرد و تاکید کرد مجلس در نظارت و قوه قضاییه در محاکمه افراد باید قوی عمل کنند.

 

امام جمعه جم تصریح کرد: فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان باید باور عمومی و اندیشه ریشه‌ای جامعه و مسئولان شود.

 

وی  در ادامه از کندی اجرای پروژه آبرسانی  خط کوثر به جم انتقاد کرد و ابراز امیدواری نمود وزارتخانه های نفت و نیرو 98میلیارد تومان متعهد شده اند هزینه پروژه آبرسانی جم را تامین کنند.

 

گنجی همچنین از عدم اتمام پروژه روشنایی تونل جم-طاهری و تعلل ادارات مربوطه انتقاد کرد و خواستار اجرای این پرژه تا قبل از تعطیلات نوروز شد.

 

امام جمعه جم همچنین خواستار اجرایی شدن  پروژه آبخیرداری جم و احداث ساختمان دانشکده فنی و مهندسی جم شد.

[کد خبر:AJ3434]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب