به گزارش خبرنگار آینه جم:حجت الاسلام والمسلمین محمد گنجی امام جمعه جم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه جم با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوا و پرهیزگاری بهترین سرمایه و موجبات عزت  انسان می‌شود و در هر شرایطی باید در این مسیر گام برداریم.

 

 

گنجی به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)اشاره کرد و خاطرنشان کرد که شخصیت ایشان هم از لحاظ عبادی و هم از لحاظ سیاسی برجسته  بود و تمامی زنان عالم باید از ایشان الگو بگیرند

 

وی با اشاره به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: سیاست های اقتصاد مقاومتی، فقط برای شرایط کنونی نیست بلکه یک تدبیر بلند مدت برای اقتصاد کشور است .

 

امام جمعه جم با تاکید بر حرکت جهاد گونه در اقتصاد مقاومتی افزود: برای اجرایی شدن این سیاست باید با روحیه جهادی حرکت کرد.

 

وی بیان کرد : اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند من از فرهنگ نگرانم به مسائل امروز کشور برمی گردد، اظهار داشت: تقویت بنیان فرهنگی در ابعاد گوناگون در جامعه باید مورد توجه همگان قرار گیرد

 

گنجی در بخش دیگری از خطبه ها به حادثه بمب گذاری نماز جمعه تهران در 24 اسفند پرداخت که منجر به شهادت وزخمی شدن بیش از صد نفر  هموطنان شد.

 

گنجی از برگزاری یادواره سرداران و 68شهید  شهرستان جم در این روز  خبر داد و بیان داشت شهیدان سند افتخار ما ، چشم و چراغ آینده هستند و نباید فراموش شوند.

 

امام جمعه جم به برگزاری برنامه‌های هفته بوشهر پرداخت و گفت:استان بوشهر در دین‌مداری و ولایت‌مداری دارای سابقه درخشانی است که متاسفانه برخی افراد ارزشها را زیر پا گذاشتند و از هنجارشکنی ها در این برنامه که موجب جریحه دار شدن مردم انقلابی ومومن بوشهر شد انتقاد کرد .

 

گنجی در پایان خواستار معرفی  هر چه سریعتر فرماندار جم شد و تاکید کرد مردم به دنبال شایسته  سالاری هستتند بنده ازهیچ فردی در سمت فرمانداری جم حمایت نمی کنم و فرماندار باید توانمند باشد و به دنیال هیچ حزب و گروهی نباشد

 

 

[کد خبر:AJ3436]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب