آینه جم:مدیر حوزه‌های علمیه کشور و نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان گفت: پالایشگاه گاز فجر جم باید هم میزبان خوب و هم میهمان خوب برای مردم شهرستان جم باشد.

به گزارش خبرنگار آینه جم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح یکشنبه در نشست با شوراهای اسلامی شهرستان جم اظهار داشت: امیدواریم که مسائل و مشکلات شوراها را به مرکز انتقال دهیم و تلاش خواهیم کرد که بخش قابل توجهی از این مسائل و مشکلات حوزه بخش ریز حل شود.

امام جمعه قم اضافه کرد: در آغاز سال جدید تصمیم گرفتم که سفر دوره ای خود را از جنوب استان بوشهر شروع کنم و در تمام شهرستان‌های استان مردم را ملاقات کنم و تا حدامکان زبان گویای مسائل و مشکلات مردم در استان و کشور باشم.

وی در بخش دیگری از سخنرانی خود خطاب به شوراها بیان داشت: در این دنیا هرکار و تلاشی که انجام می دهید فقط این نکته را بدانید تمام کارهای ریز و درشت شما در محضر و منظر خدا، اهل بیت عصمت و طهارت و رسول خداست بنابراین آنچه مهم است که باید بدانیم در صحبت‌ها و اقداماتمان ناظر داریم و این ناظران به ما نمره می دهند.

نماینده خبرگان رهبری تصریح کرد: همان طور که در روایات ما آمده است، فردای قیامت از افراد متمکن مالی سوال می کنند که این مالتان چگونه  مصرف کردید و از کسانی که خداوند آبرویی هم داده سوال می کنند که از این آبرویتان چگونه استفاده کردید.

وی ادمه داد: خداوند متعال به ما آبرویی داده است و بنابراین سخن خیری که باعث حل مشکلات از زبان ما جاری شود، مطمئن باشید که ما امانت‌داری می‌کنیم و نکته نظرات شما هم به مرکز استان و هم به جاهای دیگر که نیاز باشد منتقل خواهیم کرد.

آیت‌الله حسینی بوشهری در ادامه سخنان خود در خصوص توزیع عوارض الایندگی گفت: که بنده تلاش می کنم که این حق به طور عادلانه در شهرستان جم توزیع شود.

وی درخصوص بحث راه مواصلاتی جم - ریز، حفر هفت حلقه چاه غیر مجاز توسط پالایشگاه فجر جم، اشتغال جوانان در مجموعه نفت و گاز، خانه عالم، بحث مخابرات و بیمارستان ریز رایزن‌های مربوطه را انجام خواهم داد.

نماینده خبرگان رهبری پیرامون  برپایی نماز جمعه در شهر ریز خاطرنشان ساخت: بنده پیگیری های پیرامون این موضوع انجام داده ام و مشکل به خود شهرریز و انارستان برمی‌گردد که امیدواریم با همکاری و مساعدت مسئولان این شهر حل شود.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در پایان تاکید کرد که پالایشگاه گاز فجر جم باید هم میزبان خوب و هم میهمان خوب برای مردم شهرستان جم باشد.

لازم به ذکر است که  جلسه شوراهای اسلامی بخش مرکزی شهرستان جم با نماینده خبرگان رهبری که در محل بخشداری ریز برگزار شد.

همچنین مراسم استقبال از آیت الله حسینی بوشهری نماینده خبرگان رهبری در ورودی جم با حضور مسئولین و مدیران شهرستان انجام گرفت.

 

 

DSC_0005

[کد خبر:AJ3441]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب