آینه جم:نماینده مردم جم، کنگان، دیرو عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: دانش آموزان سرمایه انسانی ما هستند و اگر خوب تحت آموزش قرار بگیرند قطعا برای فرصت های خدمتگذاری در جامعه مفید خواهند بود.

 

 

به گزارش خبرنگار آینه جم:، حجت الاسلام موسی احمدی در بازدید از هنرستان کارآفرین جم با دانش آموزان ، مدیران و دبیران  آن مدرسه دیدار کرد واز نزدیک مسائل ومشکلات آنها را جویا شد.

وی ضمن تبریک سال نو و ابراز خرسندی از موفقیت هنر آموزان جمی اعلام کرد که به منظور پیگیری مطالبات این هنرستان پیگیری های  مربوطه را انجام خواهد داد.

احمدی با ابراز خرسندی از نتایج درخشان این هنرستان در قبولی کنکور  افزود: این دانش آموزان سرمایه انسانی ما هستند و اگر تحت آموزش خوب قرار بگیرند، مطمئناً برای فرصت های خدمتگذاری در جامعه مفید خواهند بود.

احمدی ضمن بیان این مطلب که سرمایه های انسانی توانمند از عوامل موفقیت کشورهای توسعه یافته است تصریح کرد: اگر با توجه به نیاز های دانش آموزان امکانات در اختیار آنها قرار بگیرد نتایج مفید آن را خواهیم دید.

وی گفت: نماینده نیز به عنوان واسطه ای برای  پیگیری حل مشکلات  شما در استان و کشور تلاش می کند.

احمدی با تشویق هنرآموزان به کشف استعدادهای خدادادی خود  گفت: چقدر ظلم است که خداوند به انسان استعدادی عطا نماید و او نتواند به خوبی از این استعداد بهره ببرد و آن را شکوفا کند.

نماینده جنوب استان  بوشهر خاطرنشان کرد: امکانات ناچیز و ناکافی است ما نیز بر این امر واقف هستیم و حتماً با همکاری مدیریت مدرسه برای حل مشکلات تلاش خواهیم کرد.

 مدیر هنرستان کارآفرین جم نیز ضمن خیر مقدم اظهار داشت: کمبود تجهیزات و استادکار و نبود کارگاه آموزشی از مشکلات اصلی ما در هنرستان است.

احمد زائری خاطرنشان کرد: این هنرستان سال گذشته رتبه اول  قبولی کنکور در سطح کشوری کسب کرده است.

وی ادامه داد: تدابیری اندیشدیده شود ساختمان هنرستان شهرک توحید در اختیار این هنرستان گذاشته شود تا بسیاری ازمشکلات برطرف شود.

پس از این نشست حجت‌الاسلام موسی احمدی به دیدار خانواده شهید صفری رفت و با حضور در منزل شهید یاد و خاطره شهید صفری را گرامی داشت و افزود: امروز هر چه داریم به برکت خون شهداست و باید قدردان آنها و خانواده‌های معظم آنان باشیم.

 

 وی دعای خیر خانواده شهدا را منشأ برکات فراوان برای این نظام دانست و تصریح کرد: شهدای ما حق بزرگی به گردن مردم و مسئولان دارد و این نظام و این انقلاب ارزشمند با خون این عزیزان به ثمر نشسته و استمرار آن نیز از دعای پدران و مادران شهید است.

 

خانم رفیعی  مدیر مدرسه حضرت زینب (ع) به گزارشی از فعالیت های این مدرسه پرداخت و بیان داشت که این مدرسه رتبه اول استانی در مبحث حجاب دارا می باشد

 

وی افزود  دانش اموزان  مدرسه حضرت زینب در مسابقات فرهنگی هنری و مسابقات  پژوهشی مقام های برتر  کسب کرده اندو از لحاظ قبولی جزء مدارس  برتر شهرستان به حساب می آید

 

دکتر شیخ موسی احمدی در دیدار با دانش اموزان مدرسه راهنمایی  حضرت زینب (ع)اظهار داشت سجده شکر می گذاریم که این همه رهرو حضرت زینب (ع) و حضرت فاطمه(ع)داریم

 

وی اضافه کرد در همه شرایط حفظ حجاب ،اعتقادات و ارزش های خود را نگه دارید ،شما در نزد خدا بسیار ارزشمند و عزیز هستید و هر چه ارتباط خود را با خدای یگانه و ائمه اطهار (ع) بیشتر کنید قرب و منزلت بیشتر خواهید داشت

 

احمدی به نطق خود در روز 20فروردین در مجلس پرداخت و خاطرنشان کرد تمام تلاش خود را خواهم گذاشت از ظرفیت ها و پتانسیل های حوزه انتخابیه  برای توسعه به نحو احسن دفاع کنم

 

نماینده جنوب استان تاکید کرد دختران عزیز و خواهران بزرگوار،بهنرین فرصت برای شکوفایی استعدادهای خود الان می باشد و اگر الان نقشی را بپذیرید مطمئنا آینده می توانید برای کشور خود خیلی مفید باشید

 

عضو کمیسیون انرژی در پایان  اظهار داشت بنده به عنوان وکیل شما هر آنچه که در توان دارم برای توسعه و پیشرفت در طبق اخلاص خواهم گذاشت و نگاه ویژه ای به توسعه آموزش وپرورش دارم.

فرستنده:مصطفی نصیری

[کد خبر:AJ3443]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب