به گزارش خبرنگار آینه جم:فرماندار شهرستان جم گفت: تلاش مجموعه فرمانداری این است که کمبودهای گذشته را جبران کند تا جم به جایگاه واقعی آن با توجه به پتانسیل‌های فراوان شهرستان برسد.

 فرماندار شهرستان جم گفت: تلاش مجموعه فرمانداری این است که کمبودهای گذشته را جبران کند تا جم به جایگاه واقعی آن با توجه به پتانسیل‌های فراوان شهرستان برسد.

 

به گزارش خبرنگار آینه جم، عبدالله نادری عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان جم ضمن تشکر از لطف مردم شهرستان جم، اظهار داشت: مسئولیت فرمانداری جم امانت سنگینی است که امیدواریم این امانت به نحو احسنت به سرانجام برسانیم.

وی با بیان اینکه شهرستان جم مسائل و مشکلات جدی دارد، خاطرنشان ساخت: 80 درصد از شبکه آبرسانی شهرستان فرسوده است و عدم وجود مخزن آب برای شهر 20هزار نفری جم اصلا قابل قبول نیست.

نبود 20 فضای آموزشی در شهرستان جم

نماینده عالی دولت در شهرستان جم از کمبود امکانات سخت افزاری مثل نبود 20 فضای آموزشی در شهرستان با وجود توسعه امکانات نرم افزاری در آموزش و پرورش انتقاد کرد و بیان داشت: تلاش مجموعه فرمانداری این است کمبودهای گذشته را جبران کند تا جم به جایگاه واقعی آن با توجه به پتانسیل‌های فراوان شهرستان برسد.

فرماندار جم در ادامه، دیدار با شورای بخش مرکزی، دیدار با شورای شهر جم و اعضای شورای شهرستان جم، جلسه با مدیر اشتغال منطقه ویژه پارس جنوبی در جم، نشست با مدیر عامل پالایشگاه فجر جم، نشست با مردم شهرستان و نشست با مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم از جمله فعالیت‌ها و عملکرد هفته اول خود در سمت فرمانداری جم اعلام کرد وافزود هفته آینده میزبان مدیر عامل منطقه ویژه پارس جنوبی در فرمانداری جم خواهد بود.

ایجاد روشنایی تونل‌های جم - طاهری

نادری مشکل راه های ارتباطی شهرستان جم، تکمیل پروژه‌های ورزشی، روشنایی تونل‌های جم - طاهری، بحران آب، اشتغال جوانان را از مسائل مهم پیش روی شهرستان بیان کرد کرد و ادامه داد: با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش شبانه‌روزی بتوانیم این مسائل و دغدغه‌ها را حل کنیم.

وی دیدار با اهالی روستاهای جم، جلسات مکرر با شوراها، تعاملات با مجموعه نفت و گاز، هم اندیشی با نخبگان شهرستان، ترمیم ساختار فرمانداری و ایجاد معاونت عمرانی فرمانداری جم را از دیگر برنامه های کاری خود دانست و اعلام کرد: تمام تلاش خود را برای توسعه همه جانبه شهرستان جم خواهم گذاشت و از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

نادری بیان داشت: وظیفه خود را خدمتگذاری صادقانه به مردم می دانم  و تمام  تلاشم این است که در پایان خدمتم شرمنده مردم فهیم و با فرهنگ جم نباشم.

رسانه‌ها با نقدهای منصفانه خود مسئولین را کمک کنند

فرماندار جم در بخش دیگری از سخنرانی خود به  مدیران و مسئولین شهرستان هشدار داد اگر تحرک و رویکرد تغییر در خود و اداره مربوطه ایجاد نکنند باید از قطار خدمتگذاری دولت تدبیر وامید پیاده شوند.

وی رسانه ها را نماینده افکار عمومی شهرستان و چشم بیدار جامعه دانست و بیان داشت: رسانه ها با نقدهای منصفانه خود مسئولین را کمک کنند.

نادری در پایان طرح هدفمندی یارانه ها قانون مصوب مجلس دانست و ابراز امیدواری کرد که این طرح با همکاری مردم به بهترین شکل در کشور انجام گیرد.

عکس :تاورتا

[کد خبر:AJ3444]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب