پارس جم شگفتی‌ساز لیگ دسته اول کشور بوده است

خبرگزاری فارس: پارس جم شگفتی‌ساز لیگ دسته اول فوتبال کشور بوده استآینه جم: بازیکن تیم فوتبال پارس فجر جم گفت: پارس جم شگفتی‌ساز لیگ دسته اول فوتبال کشور بوده است.

به گزارش «آینه جم»؛ میثم تیموری امروز در گفت‌وگو  با خبرنگار خبرگزاری فارس در جم اظهار داشت: این تیم پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد و در لیگ یک نیز تا به این جای کار تیمی منسجم و قوی ظاهر شده است.

مدافع چپ پارس جم به بازی هفته پیش برابر سپیدرود رشت اشاره کرد و اظهار داشت: هفته پیش بازی سختی داشتیم و تیم رشت تیمی کاملاً آماده و خوب بود، در این دیدار که در جم برگزار شد تیم پارس جم کاملاً سوار بر بازی بود و موقعیت‌های زیادی نیز تیم ما بر روی دروازه سپیدرود رشت ایجاد کرد.

تیموری با بیان اینکه هواداران در بازی با سپیدرود سنگ تمام گذاشتند و جانانه از ما حمایت کردند یادآور شد: متأسفانه در این بازی ما اولین گل فصل را دریافت کردیم و این گل نتیجه اشتباهات خودمان بود.

وی به هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور اشاره کرد و بیان داشت: در هفته هفتم یک بازی سخت در بیرون از خانه داریم و با توجه به امتیازات نزدیک تیم‌ها در بالای جدول کسب سه امتیاز در این بازی بیرون از خانه برای ما حائز اهمیت است.

تیموری گفت: بازی هفته هفتم با نفت مسجدسلیمان یک بازی بسیار مهم برای ما است، تیم تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارد و به امید خدا هر 3 امتیاز این بازی را کسب می‌کنیم و سربلند از مسجد سلیمان خارج می‌شویم.

بر اساس این گزارش تیم فوتبال پارس جم با 12 امتیاز در جایگاه سوم و نفت مسجدسلیمان با 9 امتیاز در رتبه هفتم لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور قرار گرفته است.

[کد خبر:AJ18060]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب