آینه جم؛ سرمربی تیم فوتبال پارس جم گفت: پارس جم مدعی صعود به لیگ دسته اول کشور است.

حمید کللی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه با اشاره به صعود تیم پارس جم به دور دوم لیگ دو فوتبال کشور اظهار داشت: از یک گروه فوق‌العاده سخت صعود کردیم، 10 روز پیش از آغاز بازی‌ها کارم را شروع کردم و بستن تیم در این مدت زمان کار بسیار دشواری بود که شکر خدا موفق شدیم به عنوان تیم اول صعود کنیم.

وی افزود: تیم‌هایی در گروه ما از صعود باز ماندند که هر کدام با هزینه‌های سنگین برای رسیدن به لیگ یک آماده بودند.

سرمربی تیم پارس جم خاطرنشان کرد: چند سال از لیگ دو دور بودم شرایط بسیار سختی در این نوع لیگ‌ها حاکم است که عدم پوشش تصویری بازی‌ها جز یکی دو شهر و عدم نظارت آنچنانی فدراسیون و خیلی مشکلات دیگر از این مسایل است.

کللی‌فرد گفت: از ابتدای قرار بود تیم در لیگ دو بماند اما حالا مدعی صعود هستیم، تیم با انگیزه‌ای داریم و در مرحله بعد تمام توان خود را برای رسیدن به لیگ یک خواهیم گذاشت.

مربی سابق شاهین بوشهر افزود: مسئولان پارس تاکنون بیشترین کمک و تدارکات ممکن را برای تیم در نظر گرفته‌اند، آنها و در راس همه مهندس یوسفی دید مثبتی به ورزش دارد و رضائیان مدیر ورزش پارس هم به خوبی در کنار ماست.

کللی‌فرد اظهار داشت: صعود به لیگ یک در این شرایط سخت به نظر می‌رسد اما هرچه تجربه در فوتبال به دست آورده‌ام را می‌گذارم تا پارس جم لیگ یکی شود و سهمیه استان در لیگ یک فوتبال ایران بیشتر شود.

وی ضمن ابراز خوشحالی از صعود ایرانجوان خورموج به مرحله بعد گفت: از ماندگاری پرسپولیس گناوه و کارگر بنه گز خوشحالم اما صعود خورموجی‌ها به مرحله بعد مرا شگفت زده کرد و نشان دادند اعتماد به نیروهای بومی نتیجه‌اش همین است.

کللی‌فرد افزود: یک خانواده برای یک شهرستان و حالا استان زحمت می‌کشند و هزینه می‌کنند و امیدوارم با صعود به لیگ یک، ابولی و خانواده منفرد مزد زحمات شبانه‌روزی خود را بگیرند.
سرمربی پارس جم گفت: رمز موفقیت تیم‌ها در این مرحله انسجام تیمی و حمایت هواداران است، مردم و مسئولان شهر جم در بازی‌های خانگی ما را تنها نگذارند و برای تشویق بچه‌ها به ورزشگاه بیایند.

کللی‌فرد افزود: حضور تماشاگر فاکتور اصلی درخشش بازیکنان در فوتبال است، در بازی‌هایی که میزبان هستیم منتظر اهالی منطقه هستیم تا با روحیه به مصاف حریفان برویم.

[کد خبر:AJ3581]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب