آینه جم،دکتر زیاری اظهار داشت: علی رغم همه ی کمبودها و ضعف های موجود در دانشگاه پیام نور، این دانشگاه از نظر فرهنگی از همه دانشگاه های کشور برتر است.

وی افزود: از نظر وضع حجاب، پوشش، اساتید و هیأت علمی و مسائل دیگر نیز این دانشگاه از دیگر دانشگاه ها ی کشور وضع مطلوب تری دارد.



به گزارش آینه جم،رییس دانشگاه پیام نور کشور بیان داشت: دانشگاه پیام نور تقریباً 4000 عضو هیأت علمی دارد که بیش از 3000 نفر آنها عضو بسیج اساتید هستند و بقیه اساتید این دانشگاه نیز اگر بخواهند می توانند به راحتی عضو این تشکل ارزشمند شوند.

وی همچنین در مورد گستره فعالیت های دانشگاه پیام نور در کشور عنوان کرد: اکنون در محرومترین نقاط کشور نیز دانشگاه پیام نور حضور فعال دارد.

دکتر حسن زياري در ادامه به خط قرمز های دانشگاه پیام نور اشاره کرد و اظهار داشت: اگر استادی از نظر فرهنگی با نظام مقدس مسأله داشته باشد، جایی در دانشگاه پیام نور ندارد.

وی ادامه داد: اگر کسی استادی را معاند و یا مسأله دار با نظام و ولایت مشاهده نمود می تواند مراتب را با مدیریت فرهنگی دانشگاه مطرح کرده و شخص آقای اژدر نیز مسؤل پیگیری این قضایا می باشد و به راحتی طبق قانون و سیستم دانشگاه پیام نور این افراد از دانشگاه اخراج می شوند.

زیاری عنوان کرد: هر جا استادی از لحاظ اخلاقی مشکل داشته باشد این استاد صلاحیت تدریس در دانشگاه پیام نور در هیچ نقطه ای از ایران را ندارد.

وی خاطر نشان کرد امروز دانشگاه پیام نور هویت و جایگاه خود را بدست آورده و از 3 سال گذشته هیچ دانشجویی خارج از سیستم سازمان سنجش وارد دانشگاه پیام نور نشده است، این در حالی است که تا قبل از آن بدین صورت نبوده و از راه های دیگری نیز دانشجو به این دانشگاه وارد می شده است.

دانشجو نیوز نوشت،دکتر حسن زیاری افزود: اگر فردی مساله دار است و با نظام و ارزش ها مشکلاتی را داشته است و این افراد هنوز در بدنه فرهنگی دانشگاه باشند این ضعف مدیریت است و هر چه سریعتر باید این افراد کنار گذاشته شوند.

وی ادامه داد: کارهای فرهنگی، تشکل بسیج و حراست دانشگاه بخاطر همین مسائل است که نباید در دانشگاه پیام نور جا باز کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر در دانشگاهی افراد زاویه دار با نظام در بدنه دانشگاه ورود پیدا کرده و حتی به عنوان کار دانشجویی از هزینه های دانشگاه برای این افراد صرف شود این اشکال مدیریتی است و مطمئن باشید من نه تنها موافق این این افراد نیستم بلکه باید با این افراد برخورد شود و نباید با دست خود به به این افراد بها داد و فضا را برای آنها آماده کنیم.

[کد خبر:AJ2252]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب