دکتر زارع نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور از دانشگاه آزاد جم بازدید نمود.

 

 

به گزارش خبرنگار آوای جم؛ دکتر کریم زارع نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در راس هیئتی متشکل ازدکتر آل بویه،معاونت هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در استان بوشهر و دکتر قیصری دبیر هیئت امنای استانی دانشگاه آزاد و رئیس واحد بوشهر،از شهرستان جم و دانشگاه آزاد این شهرستان بازدید نمودند.

در این دیدار،دکتر محمد کارگر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جم در سخنانی به ارائه گزارش نحوه راه اندازی دانشگاه از بدو تاسیس تا کنون پرداخته و دستاوردهای این واحد آموزشی در شهرستان جم خصوصاً در مسائل فرهنگی را یاداور شدند.

کارگر همچنین با اشاره به مشکل جدی این دانشگاه در بحث فضای آموزشی،خواستار مساعدت نماینده رئیس دانشگاه آزاد کشور در این خصوص گردید.

در ادامه دکتر زارع با قدردانی از زحمات دکتر کارگر و پرسنل دانشگاه،ابراز امیدواری نمود در آینده ای نزدیک تسهیلاتی را جهت ساخت ساختمان دانشگاه توسط سازمان مرکزی در اختیار دانشگاه آزاد جم قرار دهد.

وی همچنین تاکید کرد ظرف 5 سال آینده چندین رشته در مقطع کارشناسی ارشد با استفاده از پتانسیل های موجود در استان بوشهر راه اندازی نماید.

دکتر زارع اضافه نمود بنا داریم در آینده دانشکده کشاورزی را در شهرستان جم ایجاد نمائیم و بتوانیم رشته های مرتبط از جمله گیاهان دارویی و گیاه پزشکی را در آن دایر کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[کد خبر:AJ2316]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب