به گزارش خبرنگار آینه جم:دکتر محمد کارگر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جم در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی 1393 فرا رسیدن پاییز و آمدن مهرماه را تبریک گفت.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

فرا رسیدن پاییز و آمدن مهرماه، نزد اهالی قلم و اندیشه همواره یادآور همهمه، جنب و جوش، نشاط علمی و وزیدن بادهای خنک و فضای امید بخش آموزش، پرورش، پژوهش و دانایی است.

مهرماه، زنده کننده بهترین یادهاو خاطره‌ها از مهرورزی و کوشش‌های طاقت فرسای آموزگاران، دبیران، مدرسان، استادان و همه نیروهای اداری و آموزشی در عرصه‌های دانش گستری، انسان سازی و اندیشه پروری است.

ورود و بازگشت دانشجویان به دانشگاه، جنبش و حیاتی دوباره به دانشگاه می‌بخشد، جنبشی به سان نغمه دلنشین و پرطراوت پرندگان در بهار، رویشی مجدد به سان رویش سبزه و شکوفه در بهار. جنبش و طراوتی که با تلاش جوانان مستعد این کشور زمینه ساز شکوفایی، نوآوری، پیشرفت و اقتدار است.

تقارن شروع سال تحصیلی با آغاز هفته دفاع مقدس که خود فصلی بدیع و مدرسه بزرگ و حماسه‌ای جاوید در تاریخ سراسر افتخار ملت شهید پرور ایران است، امید دارم در این سال تحصیلی که شروع آن همزمان با ابلاغ سیاست‌های کلی نظام در مبحث علم و فناوری توسط مقام معظم رهبری است، با استعانت از ذات لایزال الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در فضایی آکنده از معنویت و نشاط در جهت تهذیب نفس و کسب معرفت کوشا باشید و در سایه سیاست‌های دولت تدبیر و امید با حرکتی پر شتاب و جهادگونه در عرصه‌های علمی و فرهنگی، موجبات شکوفایی و بالندگی کشور را بیش از پیش فراهم آورید.

دانشگاه آزاد اسلامی جم، در آستانه چهارمین سالروز تأسيس آن قرار داريم ‎ ؛ در این ماه، بار دیگر آغوش پرمهر خود را به روی دانشگاهیان به ویژه دانشجویان ورودی 1393، فروتنانه می‌گشاید تا با کوشش، تدبیر، تعامل و کرامت‌ورزی مدیرانش، بتواند در راستای توسعه علمی، آزاداندیشی، حمایت از ایده‌های نو و بالنده کردن توان فرهنگی و اجتماعی نسل جوان دانشجو، زمینه‌های لازم را فراهم سازد.

اینجانب با نهایت صدق ، صفا و وفا به پیشگاه عزیزتان ، با تقدیم شادباش به همه اقشار دانشگاهی در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی جم و عرض ارادت به ساحت مقدس تعليم و تربيت؛موفقیت، تندرستی ، سرافزاری و سربلندی همگان در امر الهی تعلیم و تعلم، پژوهش و نوآوری علمی را از درگاه احدیت خواهانم و بار دیگر بر عهد و پیمان خود با شما که همان کوشش صادقانه برای حل مشکلات و گذر از تنگناها، حرکت به سوی توسعه علمی و فرهنگی دانشگاه و فراهم آوری زمینه برای گفت و شنودهای راهبردی و سازنده در محیط آرام دانشگاه است؛ تأکید و به سوی همه‌ي همکاران دست یاری دراز می‌کنم و از خداوند بزرگ می‌خواهم تا همه ما را در رسیدن به آرمان‌های شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی کمک کند.

 

[کد خبر:AJ2351]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب