ساختمان دانشگاه آزاد جم احداث می‌شود

 

آینه جم:بر اساس توافق مسئولان شهرستان جم و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، به زودی ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان جم احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار آینه جم، نشست مشترک کمیسیون دائمی هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و مسئولین شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جم پیرامون ساخت و مبادله تفاهم نامه همکاری و مساعدت برای ساخت دانشگاه آزاد اسلامی واحد جم صبح شنبه برگزار شد.

 

محمد کارگر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جم ضمن خیرمقدم به گزارشی از روند آموزشی دانشگاه ارائه کرد و بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جم در سال 90 با چهار رشته راه اندازی شده است و اکنون دارای 16رشته و بیش از یک هزار و 200 دانشجوی فعال است.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم بیان داشت: تلاش می کند تا پایان سال دانشگاه آزاد اسلامی واحد جم شروع به ساخت شود.

حجت الاسلام محمد گنجی امام جمعه جم در این نشست گفت : ما با دعوت از خیرین شهرستان با دانشگاه آزاد جهت ساخت ساختمان همکاری های لازم را انجام خواهیم داد.

یوسف قیصری تصریح کرد: با توجه به پتانسیل‌های بالای شهرستان جم در آینده نزدیک شاهد رشته های تحصیلات تکمیلی خواهیم بود.

 

فرماندار جم نیز در این نشست با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه فضاهای اموزشی در این شهرستان اظهار داشت: در دولت تدبیر وامید گسترش فضای های آموزشی در اولویت بوده است.

عبدالله نادری گفت: آماده همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان جم برای ساخت این دانشگاه هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جم گفت: رشته‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد جم ایجاد می‌شود.

محمد کارگر در گفتگو با خبرنگار مهر از تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه زیرساخت‌های فیزیکی دانشگاه آزاد در شهرستان جم خبر داد و اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث ساختمان دانشگاه آزاد شهر جم به زودی آغاز خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از فرماندار شهرستان جم و همچنین نماینده تام الاختیار ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی، دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر و همچنین از حمایت‌های رئیس دانشگاه آزاد دشتستان گفت: شروع ساخت دانشگاه منوط به تعهداتی که مربوط به شهرستان جم انجام شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جم در ادامه به برخی از توافقات صورت گرفته در نشست هماهنگی احداث ساختمان دانشگاه اشاره کرد و افزود: در این جلسه مقرر شد که تا پایان سال شروع به ساخت این دانشگاه انجام شود.

کارگر در ادامه خاطرنشان ساخت: این جلسه در فضای همدلی و با صمیمیت خاصی برگزار شد و همه برای ساخت دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان جم اعلام آمادگی کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جم در پایان تاکید کرد: شهرستان جم دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی هست و آینده شاهد گسترش رشته ای تحصیلات تکمیلی خواهیم بود.

وی تصریح کرد: توسعه آموزش عالی یکی از مهمترین نیازهای شهرستان جم در بخش آموزشی است که این مهم را با جدیت دنبال می کنیم و امیدواریم بتوانیم با ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز به اهداف مورد نظر دست یابیم.


[کد خبر:AJ2360]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # امین صلیحی 1394-08-18 07:21
سلام.وقت بخیر.همسر بنده دانشگاه واحد کرج رشته مامایی می خونن.چون کار خودم عسلویه هست تصمیم داریم جم خونه بگیریم و خانمم کاراموزیاشون رو توی این شهرستان در بیمارستان یا یک مرکز بهداشتی بگذرونن.فقط گفتن لازمه که اون شهر دانشگاه آزادش رشته مامایی رو داشته باشه.دانشگاه جم داره؟ممنون میشم کمک کنید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب