IMG_222-500x333.jpg

همایش امام خمینی(ره)و شهدا-همدلی و همزبانی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جم برگزار شد.

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های بوشهر، فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار آینه جم، حجت الاسلام عبدالرضا جمال‌زاده بعد از ظهر جمعه در همایش امام خمینی(ره) و شهدا، همدلی و همزبانی که در تالار شهید خاتمی جم برگزار شد، اظهار داشت: شباهت‌هایی بین راه و هدف شهدای دفاع مقدس و شهدای کربلا وجود دارد.

وی افزود: امروز توجه به مسائل فرهنگی و مذهبی امری مهم است و حتی رهبری نیز در سال‌های اخیر با بیان کلید واژه‌های شبیخون فرهنگی، جنگ فرهنگی، ناتوی فرهنگی و تهاجم فرهنگی بر اهمیت این موضوع مهم تاکید کرده است.

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: یکی از شباهت‌های شهدای ما، امام خمینی (ره) و شهدای کربلا، توجه وافر به امر نماز بوده است.

جمال‌زاده ادامه داد: در بین شهدای دفاع مقدس، عشق به خداوند موج می‌زد و امروز وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی خاطرنشان کرد: طبق فرموده امام سجاد(ع)، نگه داشتن ایمان در زمان غیبت کار سختی است و به فرموده امام خمینی(ره)، امت ایران اسلامی، از امت زمان پیامبر(ص) برتر هستند.

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: هدف دشمن، فاصله گرفتن جوانان از ارزش ها است.

دانشگاه آزاد در کارهای فرهنگی و مذهبی پیشتاز است

حجت الاسلام جمال زاده تاکید کرد: جامعه‌ای که در اختیار هوا و هوس قرار بگیرد و ارزش‌ها در آن رنگ ببازد، هویت اصیل خود را از دست می‌دهد و نمی‌تواند در مقابل بیگانگان ایستادگی کند.

وی با بیان اینکه بهترین ذکرها، یاد شهدا و قرآن است، گفت: راه شهدا حرکت به سوی آگاهی، بصیرت، علم، مبارزه با نفس، ایستادگی در مقابل دشمنان و ولایت‌مداری است.

جمال‌زاده دانشگاه آزاد را بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری دانست و بیان کرد: در حال حاضر یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر نیز فارغ التحصیل شده اند.

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد در استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد با تقدیر از عملکرد کارگر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جم بیان کرد: دانشگاه آزاد در زمینه کارهای فرهنگی و مذهبی در جامعه پیشتاز است.

جمال‌زاده در رابطه با احداث دانشگاه آزاد جم نیز بیان داشت: خیرین و مسئولان شهرستان برای توسعه و پیشرفت این دانشگاه کمک کنند. ما نیر در زمینه احداث ساختمان و تأمین امکانات همکاری خواهیم کرد.

 

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: واحدهای دانشگاه‌های آزاد در جنوب استان بوشهر تجمیع نشوند.

 حجت الاسلام موسی احمدی بعد از ظهر جمعه در همایش امام خمینی(ره) و شهدا، همدلی و همزبانی در تالار شهید خاتمی جم در جمع دانشجویان و اساتید جم و همچنین اقشار مختلف مسئولان و مردم شهرستان اظهار داشت: شهادت بالاترین امر خیر است.

احمدی ایمان به خدا و تکلیف محوری را از ویژگی‌های برجسته امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی، شهادت در راه اسلام و خداوند را در جامعه احیا کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عزت و افتخار امروز کشور، مدیون شهدا و امام شهدا است افزود: در بحث مذاکرات هسته‌ای، قدرت‌های استکباری به قدرت روزافزون ایران پی برده‌اند.

احمدی بیان داشت: مهم‌ترین مصداق سخنان امام(ره) و رهبر معظم انقلاب، شهدا است و شهادت، لحظه رسیدن به عشق حقیقی است.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی به خاطرات خود از آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: رزمندگان در جبهه جنگ نمونه‌های والای ایثار و از خودگذشتگی از خود به نمایش گذاشتند.

شیخ موسی احمدی بیان داشت: امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب بود و امروز نسیم اسلام ناب، تمام گیتی را فراگرفته است.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اجازه تجمیع هیچ کدام از واحدهای دانشگاه‌های آزاد در جنوب استان را نخواهیم داشت چرا که پتانسیل حضور آنها وجود دارد.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: در مجلس از تمام طرح‌ها و لوایح در حمایت از دانشگاه آزاد اسلامی حمایت کردیم؛ این دانشگاه هم باید نگاه ویژه به واحدهای دانشگاهی شهرهای جم، کنگان و دیر داشته باشد.

وی خواستار ایجاد رشته‌های کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه آزاد اسلامی جم شد و گفت: به عنوان نماینده مردم، خود را موظف می‌دانم در کنار دانشگاه آزاد باشم.

حجت الاسلام احمدی در پایان از نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور درخواست کرد که حمایت های خود را از دانشگاه آزاد اسلامی جم ادامه دهد.

این خبر تکمیل می شود...

 

 

IMG_01

IMG_02

IMG_03

IMG_04

IMG_05

IMG_06

IMG_07

IMG_08

IMG_09

IMG_10

IMG_11

IMG_12

IMG_13

IMG_1

IMG_16

IMG_17

IMG_18

IMG_19

IMG_20

IMG_21

IMG_22

[کد خبر:AJ4410]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+2 # محسن ذوالفقاری 1394-03-08 19:25
امروز به معنای واقعی هم دلی و هم زبانی رو شاهد بودیم،ایشالله با همکاری همه مسئولین مشکلات دانشگاه آزاد هم حل بشه،با تشکر از ریاست محترم دانشگاه آزاد جم که زمینه پیشرفت های بیشتر در شهرستان را فراهم نمودن.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب