13940418000083_PhotoA.jpg

آينه جم؛ رئیس اداره راه و شهرسازی جم از تخصیص 20 میلیارد ریال برای تکمیل اتوبان جم به سیراف خبر داد.


به گزارش آينه جم، حمیدرضا حیدری بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی خدمات سفر شهرستان جم اظهار داشت: اکیپ‌های نوروزی اداره راه و شهرسازی آماده خدمات‌رسانی به میهمانان و مسافران نوروزی هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی جم با تاکید بر آمادگی کامل نیروهای راهداری و امدادی شهرستان جم بیان داشت: تمامی نیروها در شیفت‌های مختلف کاری طی ایام نوروز آماده خدمات‌رسانی هستند.

وی افزود: در راستای آماده‌سازی مسیرهای درون شهرستان برای بازدید میهمانان و گردشگران نوروزی، تمامی محورها مورد بازبینی اکیپ‌های کارشناسی این اداره قرار گرفته است.

حیدری اضافه کرد: اصلاح و بهسازی مسیرهای منتهی به اماکن فرهنگی، تفریحی و گردشگری انجام شده است و به صورت مستمر نظارت بر وضعیت راه‌ها انجام می‌شود.

وی بیان کرد: بنرهای راهنمایی مسیرها و علائم هشدار‌دهنده برای آگاهی میهمانان و گردشگران آماده شده که در محورهای درون‌شهری نصب خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی جم با اشاره به بهسازی و اصلاح اتوبان جم ـ سیراف افزود: در سال جاری 50 میلیارد ریال اعتبار ملی برای شهرستان در نظر گرفته شده که 20 میلیارد ریال از این اعتبار صرف بهسازی مسیر جم سیراف شده است.

حیدری اضافه کرد: روشنایی تونل‌های جم سیراف نیز که در ردیف دغدغه‌های مهم مردم شهرستان و مسافران بود مرتفع شد و تمامی تونل‌ها روشن است.

وی همچنین از اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار ملی برای تکمیل راه ریز سرچشمه خبر داد.

[کد خبر:AJ13661]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب