691676.jpg

آینه جم - معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر لزوم توجه به توسعه مناطق نفت خیز، اظهار داشت: در قبال محیط پیرامون نفت و گاز، خود را متعهد می‌دانیم.

به گزارش آینه جم، حمیدرضا عراقی صبح جمعه در حاشیه بازدید از شهرستان جم و پروژه‌های نفت در این شهرستان اظهار داشت: سال ۹۴ یکی از سخت‌ترین سال‌های کشور در حوزه نفت و گاز بود.

معاون وزیر نفت گفت: دولت با شرایط بسیار سختی در سال ۹۴ مواجه بود؛ از یک سو تحریم‌های ظالمانه و از سوی دیگر کاهش قیمت نفت، فشار را بر دولت را دو چندان کرده بود.

وی افزود: دولت تدبیر و امید با وجود همه این مشکلات توانست کشور را با کمترین مشکل اداره کند و افتخار دولت این است که نه با نفت ۱۰۰ دلاری بلکه با نفت حدود ۳۰ دلار کشور را اداره می کند و کارهای بسیار بزرگی هم در حال انجام است.

عراقی با بیان اینکه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی هر کاری در توانمان باشد انجام خواهیم داد تصریح کرد: توسعه محیط پیرامونی را کمک به پیشبرد اهداف صنعت نفت و گاز می دانیم و در این راستا تعامل دو سویه و مثبت را در دستور کار قرار داده ایم.

مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به تحقق مطالبه مردم شهرستان جم در اجرای راه جم به پالایشگاه خاطر نشان کرد: راه جم به پالایشگاه از مطالبات بیش از دو دهه مردم شهرستان جم است که در این دولت و در شرایط سخت در حال اجرایی شدن است و فاز دوم این مسیر نیز قطعا اجرا خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه استمرار تعامل، می تواند توسعه بیش از پیش شهرستان جم را به همراه داشته باشد اظهار امیدواری کرد که با بهبود شرایط در سال جدید بتوانیم خدمات بیشتری به مردم و محیط پیرامون ارائه دهیم.

[کد خبر:AJ14338]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب