00000dhgjkkk000000.jpg

 

آینه جم: فرماندار شهرستان جم از آغاز عملیات اجرایی اصلاح و نوسازی شبکه آب بهارستان خبر داد و گفت: هدررفت آب در شهرستان جم حدود ۵۰ درصد است.

به گزارش  آینه جم:  فتح الله نوروزی صبح سه‌شنبه در بازدید از شبکه‌های آبرسانی جم، اظهار داشت: به دلیل عمر بالای شبکه آبرسانی روستای بهارستان و فرسودگی خطوط، نوسازی کامل شبکه آب در سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.

وی با تقدیر از همراهی مدیرعامل آبفا روستایی استان بوشهر در آغاز عملیات اجرایی این طرح گفت: برای اجرای این پروژه ۲۵ میلیارد ریال اعتبار ملی جذب شده است که نقش مهمی در کاهش هدررفت آب این روستا ایفا می‌کند.

نوروزی اضافه کرد: روستای بهارستان با جمعیت بیش از پنج‌هزار نفر در فصل تابستان با مشکل آب مواجه است که اجرای این طرح می‌تواند به بهبود وضعیت آبرسانی روستا کمک کند.

فرماندار جم با بیان اینکه هدر رفت آب در جم حدود ۵۰ درصد است خاطرنشان ساخت: بخشی از شبکه و خطوط انتقال آب در شهرستان در سال گذشته اصلاح و نوسازی شده است که کاهش هدر رفت آب را نیز به دنبال داشته است.

نوروزی اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه نوسازی شبکه آب بهارستان فردا چهارشنبه با حضور مدیر عامل آبفا روستایی استان آغاز می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح، رضایت مندی اهالی روستای بهارستان افزایش یابد.

[کد خبر:AJ15050]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب