00000002156849orig.jpg

آینه جم، رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: پالایشگاه فجر در اولین همایش مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت دو تندیس را کسب کرد.

نعمت الله جمالی در گفتگو با خبرنگار آینه جم اظهار داشت: اولین همایش مسئولیت های اجتماعی شرکت های نفتی با ابتکار دکتر طالبیان مشاور اجتماعی وزیر نفت به مدت دو روز در تهران برگزار شد.

وی افزود: در این همایش مستندی از شهرستان جم و همچنین فعالیت های شرکت پالایش فجر در زمینه مسئولیت های اجتماعی ارائه شد که با استقبال مسئولان و هیئت های شرکت کننده در جشنواره واقع شد.

جمالی بیان داشت: در این همایش آقای بهزادی خبرنگار شرکت نیز در زمینه مسئولیت های اجتماعی مقاله ایرا ارائه داد که جزء مقالات برگزیده همایش واقع شد.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم از دریافت دو تندیس طلایی و نقره همایش توسط شرکت پالایش فجر خبر داد و گفت: این تندیس ها ، افتخاری برای شرکت و همچنین شهرستان جم است.

http://s6.picofile.com/file/8252232334/IMG_20160520_WA0005.jpg

جمالی از ادامه روند نگاه به مسئولیت های اجتماعی شرکت در سال جاری خبر داد و تاکید کرد تلاش می شود خدمات بیشتری با توجه به حساسیت های این بخش به محیط پیرامون ارائه شود.

براساس گزارش آینه جم، سجادی بهزادی نیز در این همایش، مقاله ای با محوریت مسئولیت های اجتماعی شرکت پالایش گاز فجر جم ارائه کرد.

سجاد بهزادي در این زمینه بیان داشت: صنعت نفت در زمره نخستین پیشگامـان توجـه به مسئولیت اجتمـاعی محيط پيرامون قرار دارد و اين همايش نيز فرصت خوبي بود كه ما بتوانيم در اين زمينه پژوهش خود را ارايه دهيم و مسئوليت هاي اجتماعي وزارت نفت در پارس جنوبي و شهرستان جم را يادآور شويم.

وي افزود: تعهدات شرکتی یا سازمانی پروژه هاي صنعتي در قبال محیط زيست و محيط اجتماعی در كنار فعاليت هاي اقتصادي همواره يكي از دغدغه هاي اصلي مردم و مسئولين بوده است.

اين كارشناس ارشد علوم اجتماعي تصريح كرد: این همـایش بدون شك ، بـرای درک مفـهوم مسئـولیت اجتمـاعی شـرکـت هاي نفتي و تغيير نگرش در فعالیت‌های مرتبط با CSR بستري مناسب را ايجاد نمود.

http://s7.picofile.com/file/8252232418/215679_orig.JPG

گفتنی است در این همایش سکینه الماسی نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نقش صنعت نفت را در توسعه اقتصادی زنان جوامع محلی با رویکرد مسئولیت اجتماعی شرکتهای نفتی در قالب یک مقاله علمی ارزیابی و تشریح کرد.

سکینه الماسی با بیان این که مسئولیت اجتماعی با توانمندسازی در مناطق جنوب کشور ارتباط دوسویه دارد گفت: توانمندسازی، مسئولیت اجتماعی و توسعه، سه عنصر و رکن اصلی برای توسعه اقتصادی و اجتماعی مناطق نفتخیز کشور است.

وی با بیان این که بنگاههای بزرگ اقتصادی در جوامع مختلف موجب تغییر و شکاف در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی شده است، گفت: از دیدگاه زنان، توسعه و شهرنشینی زمینه ساز تغییر روابط خانوادگی و سبک زندگی شده است.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت در سالهای گذشته در عسلویه با برگزاری دوره های آموزشی موجب گسترش و تحرک نقش اجتماعی زنان شده است.

تصاویر بیشتر:

http://s6.picofile.com/file/8252232376/IMG_20160520_WA0003.jpg

http://s7.picofile.com/file/8252232434/215684_orig.jpghttp://s7.picofile.com/file/8252232500/215681_orig.JPGhttp://s6.picofile.com/file/8252232642/215645_orig.jpg

 

[کد خبر:AJ15698]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+3 # سید 1395-03-01 07:22
تمامی مسئولیت های اجتماعی در پالایشگاه به عهده اقای فرهنگی می باشد ان وقت اقای جمالی جایزش دریافت میکنه...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+3 # بيدخون 1395-03-01 14:52
سلام چرا بیان اقای بوهندی کمالی نگذاشتین که از حقوق بومی دفاع کردچه جالب الماسی که چیزی نگفت دمش گرم اقای کمالی که داره از حقوق منطقه عسلویه دفاع میکنه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # خالخال قویدل 1395-03-03 08:10
مصداق بارز یارو برای خودش نوشابه باز می کند همین است. البته نمی خواهم خدماتی را که این عزیزان انجام داده اند به طور کلی نادیده بگیرم ولی این هیاهوها برای چیست؟ این فرافکنی ها و دل دان ها و قلوه گرفتن ها برای چیست؟ جناب بهزادی آیا رسالت خبرنگاری همین است؟ آیا قسم به قلم اینگونه می باشد که با دریافت مبلغی از شرکت پالایش گاز فجر جم تا به این حد چرخش قلم باب میل آنان تنظیم شود؟ هرگز این خیمه شب بازیها در شان مردم خوب و فهیم جم و ریز نیست و هرگز نمی تواند خدمات کمی که از سوی مجموعه نفت و گاز به این منطقه ارائه شده با لطمات جبران ناپذیرشان جبران گردد. حال اگر جناب بهزادی با توجه به حقوق بگیری از پالایشگاه اینگونه قلم می زند و محبوب آنها شده است مسئله ای است جداگانه. اینگونه جایزه دادن و جایزه گرفتن هم پشیزی نمی ارزد و صرفا فریب افکار عمومی و فرافکنی و فرار از مسئولیتهای محوله و سر پوش گذاشتن بر کم کاری ها و اشتباهات و عدم انجام وظایف می باشد و تلاشی است بر پنهان کردن تضییع حقوق مردم
.......................................................................
پاسخ سردبیر: درج دیدگاه به معنای تایید سایت خبری آینه جم نیست.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب