IMAGE636016685889512299.jpg

آینه جم ؛ در جلسه مرداد ماه هیئت نظارت بر مطبوعات، پایگاه خبری تحلیلی آینه جم مجوز فعالیت رسمی دریافت کرد.
سایت خبری آینه جم که  از سال 91 فعالیت خود را آغاز کرده است سال گذشته درخواست خود نسبت به اخذ مجوز فعالیت را به هیأت نظارت بر مطبوعات ارائه داده بود که در جلسه مرداد ماه هیئت نظارت بر مطبوعات، پایگاه خبری تحلیلی آینه جم با صاحب امتیازی و مدیر مسئولی محمدرضا قیصری مجوز فعالیت رسمی دریافت کرد.

آینه جم زین پس با شماره مجوز   78068 فعالیت حرفه‌ای خود را با اهتمام و جدیّت بالایی ادامه خواهد داد و در این مسیر سخت و پرچالش نیازمند همفکری و همراهی نخبگان و فرهیختگان جنوب استان بوشهر خواهد بود.
آینه جم که جز پر بیننده ترین سایت های خبری منطقه است با توجه به درخواست هاو علاقمندی های فراوان کاربران، اخبار و تحلیل ها را با محوریت 4 شهرستان عسلویه، کنگان، دیر و جم ادامه خواهد داد.
پایگاه خبری تحلیلی آینه جم ، همیشه بیانگر نظرات و نماینده طیف اکثریت خواهد بود ولی مشتاقانه آماده ایم تا انتقادات و نقطه نظرات افرادی که شاید با اینه جم سلایق متفاوتی خواهند داشت را در بخش های خبری یا نظرات سایت به صورت گسترده و بدون سانسور منتشر نمائیم.

همچنین از همه هموطنان در استان بوشهر درخواست داریم تا این پایگاه خبری تحلیلی را متعلق به خود بدانند و حرفها و مشکلاتشان را برای انتشار و پیگیری از طریق این رسانه، با ما در میان بگذارند.
سایت آینه جم از کاربران و علاقمندان عرصه خبر و رسانه در شهرستان های جنوبی استان بوشهر برای همکاری دعوت می نماید.
گفتنی است آینه جم دومین سایت خبری تحلیلی در جنوب استان بوشهر است که مجوز رسمی فعالیت دریافت می کند.

[کد خبر:AJ17707]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب