00000000000000000000000000000I4A0562.jpg

آينه جم : عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به روستای «کوهچر» با حضور مسئولان و جمعی از مردم آغاز شد.

به گزارش آينه جم ؛ فرماندار جم صبح امروز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به کوهچر با تقدیر از رئیس اداره گاز برای پیگیری‌های اجرای این پروژه اظهار داشت: در شهرستان جم، مسئولان و مردم همراهی خوبی دارند و سبب می‌شوند تا مشکلات شهرستان رفع شود.

فتح‌الله نوروزی بیان داشت: افتخار دولت تدبیر و امید این است که رئیس شورای کوهچر اعلام می‌کند دیگر کوهچر روستای محروم نخواهد بود.

نوروزی نگاه دولت تدبیر و امید به روستاها را مثبت ارزیابی کرد و ابراز داشت: نگاه استاندار بوشهر به توسعه روستایی است و به همین دلیل به عنوان استاندار نمونه کشوری معرفی شدند.

وی تاکید کرد: طبق وعده‌های پیمانکار انتظار داریم که در دهه فجر سال جاری گازرسانی به کوهچر به بهره‌برداری برسد.

99 درصد روستاهای شهرستان جم گاز دارند

حسین اندام رئیس اداره گاز جم در حاشیه آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستای کوهچر گفت: این پروژه به همت شرکت ملی گاز و در قالب 30 کیلومتر توسعه روستایی و600 فقره علمک اجرایی می‌شود.

رئیس اداره گاز شهرستان جم اظهار داشت: کوهچر آخرین روستای شهرستان جم است که گاز رسانی آن انجام می‌شود.

اندام با بیان اینکه قبل از این پروژه، عملیات اجرایی روستای سرچشمه از سمت باغان آغاز شده است گفت: با اجرای این دو پروژه به پیشرفت 99 درصدی در عرصه گاز رسانی می‌رسیم.

وی خاطر نشان کرد: البته آبادی‌های صعب العبور و با جمعیت بسیار کم در شهرستان وجود دارد که امکان گازرسانی برای آنان وجود ندارد اما بر اساس هدف‌گذاری کشوری، با اجرای پروژه سرچشمه و کوهچر، جشن گاز رسانی شهرستان برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: اهالی کوهچر می‌توانند برای لوله کشی گاز و دریافت انشعاب داخلی منازل از تسهیلات 2 میلیون تومانی با سود 4 درصد برخوردار شوند.

روستای کوهچر از روستاهای صعب العبور بخش مرکزی شهرستان جم است که حدود 300 نفر جمیعت دارد و از گاز خانگی بی‌بهره بوده است.








[کد خبر:AJ18868]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب