82294323-71144802.jpg

آینه جم: امام جمعه جم گفت: با آمدن صنعت به این شهرستان فرهنگ بومی منطقه تحت تاثیر فرهنگ های مختلف قرار گرفته و دستخوش تغییر شده است.

به گزارش «آینه جم»؛ حجت الاسلام محمد گنجی در خطبه های نماز جمعه شهر جم افزود: توسعه صنعت و بی توجهی به زیر ساخت های فرهنگی باعث شده تا فرهنگ بومی منطقه آسیب فراوانی ببیند و خسارت بزرگی به مردم منطقه وارد کرده است.

وی با اشاره به چهارده آبان روز فرهنگ عمومی اضافه کرد: صنعت باید خسارت های وارد شده بر مردم این منطقه را جبران کند.

امام جمعه جم ادامه داد: مدیران منطقه بویژه شرکت ها و شهرکهای مستقر در منطقه باید با مردم تعامل خوب و در میان آنان حضور داشته باشند، مشکلات مردم را در حد توان برطرف کنند.

وی بیان کرد: قرار بود ابتدای امسال فرودگاه جم راه اندازی شود اما به نیمه دوم سال رسیدیم و از راه اندازی فرودگاه خبری نیست.

گنجی از نارضایتی مردم از ادارات آب و برق که برای یک انشعاب مردم را پاس می دهند اشاره کردد.

خطیب نماز جمعه جم در پایان ضمن قدردانی از عملکرد مطلوب اداره گاز شهرستان جم که رضایت مندی مردم را به همراه داشته است گفت: سایر ادارات و نهادها از مدیریت مهندس اندام در اداره گاز جم الگو گرفته و خدمات خوبی به شهروندان ارائه دهند.

[کد خبر:AJ19011]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # نیما 1395-08-20 18:07
امام جمعه خدا خیرش دهد از مردم مستضعف همیشه حمایت کرده و تلاش می کنه جمی ها به حقشون برسن کاش دیگر مسولین همانند امام جمعه حداقل از بومی ها دفاع می کردن باید اتحادی مابین مسولین باشه تا مشکلات شهرستان حل بشه امام جمعه تنها است باید به یاریش شتافت
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب