rrrrr.jpg

آینه جم- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ام.آر.آی کنگان از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های ام.آر.آی در سطح کشور است.

به گزارش آینه جم:، علیرضا رئیسی بعد از ظهر جمعه در حاشیه افتتاح بخش الحاقی بیمارستان کنگان اظهار داشت: با افتتاح طرح توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، در مجموع سه هزار متر مربع به زیر ساخت‌های درمانی این بیمارستان افزوده شده است.

وی اضافه کرد: این طرح با بخش‌های مختلفی از جمله تریاژ، مراقبت‌های ویژه اطفال و نوزادان با هشت تخت، تخت‌های مراقبت‌های ویژه بزرگسال و اتاق عمل کیفیت ارائه خدمات درمانی را افزایش می‌دهد.

رئیسی ادامه داد: با توسعه این بخش از زیر ساخت‌های بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، ۷۲ تخت به مجموع تخت‌های این بیمارستان افزوده شد که برای ساخت و تجهیز آن ۲۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و وزارت نفت تامین شده است.

وی با اشاره به افتتاح مرکز MRI بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، افزود: برای ساخت و تجهیز این مرکز در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و وزارت نفت تامین شده است. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: دستگاه MRI بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان با توان یک و نیم تسلا و به صورت ۱۰ کاناله یکی از پیشرفته‌ترین تجهیزات MRI سطح کشور است که قادر است در هر پنج دقیقه از یک بیمار و با بالاترین کیفیت تصویربرداری کند.

لازم به ذکر است؛ عصر امروز بخش های تکمیلی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان نظیر اورژانس و بخش MRI  با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال از محل کمک‌های عام المنفعه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به نمایندگی از صنعت با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور افتتاح شد.

این خبر در حال تکمیل ...

IMG-201611dd18-WA0001.jpg

2278446.jpg

[کد خبر:AJ19193]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب