ffffsww.jpg

آینه جم:نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت درمانی شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر ضعیف است.

به گزارش آینه جم:  سکینه الماسی جمعه‌شب در مراسم افتتاح و بهره‌برداری بخش‌های بیمارستان کنگان با تقدیر از حضور وزیر بهداشت در استان بوشهر، اظهار داشت: حضور وزیر مایه خیر و برکت خواهد بود، مسائل و مشکلات فراوانی در جنوب استان وجود دارد که امیدواریم حل شود.

وی با اشاره به پیشینه درخشان و تاریخی منطقه جنوب استان  بوشهر، اضافه کرد: صنایع عظیم نفت شمشیر دو لبه است، رونق اقتصادی باعث سختی و مشقت برای مردم، تخریب محیط زیست، افزایش جمعیت، تغییر ترکیب جنسیتی، مشکلات فراوانی در بخش‌های مختلف از جمله بهداشتی و درمانی شده است.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در چهار شهرستان جنوبی وضعیت درمانی تلخ و غیر قابل پوشیدن است، ادامه داد: در حوزه درمان سه شهرستان جنوبی استان بوشهر خدمات تقریبا صفر است؛ کنگان توجه خوبی شده و شاهد پیشرفت کنگان هستیم.

وی با اشاره به اینکه وزارت نفت و وزارت رفاه و تامین اجتماعی وظایفی در قبال مناطق صنعتی دارند و خدماتی نیز ارائه کرده‌اند، تصریح کرد: باری از دوش بهداشت برداشته شده است ولی این نباید سبب شود که وزارت بهداشت، توجهی نداشته باشد. 

الماسی با تاکید بر اینکه بیمارستان جم و بیمارستان عسلویه در زمینه نیروی انسانی، پزشکان و تجهیزات نیازمند توجه ویژه هستند، افزود: تفاهم‌نامه سه‌جانبه نفت، بهداشت، رفاه حتما عملیاتی و محقق شود. 

وی با اشاره به مشکلات شهرستان دیر، گفت: چه کسی باور می کند که شهرستان دیر سال‌های سال از بیمارستان محروم باشد؛ ساختمان بیمارستان که سال‌های سال خاک خورده دهه فجر افتتاح می‌شود؛ نیروی انسانی و تجهیزات بیمارستان دیر تامین شود و نگاه ویژه داشته باشید.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از زحمات رئیس بیمارستان کنگان و رئیس دانشگاه برای حمایت و توسعه بیمارستان، گفت: شروع خوبی برای توسعه شاهدیم اما خواهان توجهات بیشتر هستیم.

وی با تقدیر از وعده وزیر بهداشت برای تکمیل کادر بیمارستان کنگان، ادامه داد: با عنایت وزیر بهداشت، طرح تحول سلامت به طور کامل در بیمارستان توحید جم اجرایی می‌شود.

[کد خبر:AJ19199]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

-2 # محمد حسن 1395-09-01 08:32
با سلام . دورد خدا به سرکار خانم الماسی بانوی شجاع جنوب . مثل همیشه سنگ تمام گذاشت .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+3 # غلام سشلول بند 1395-09-01 09:35
خدا لعنت كنه كساني رو كه اين رسم شوم استقبال با زنان و دختركان بزك كرده با لباس محلي را بنا نهادند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # محمد جوهری 1395-09-01 12:46
درود بر الماسی دلسوز و توانا
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-1 # همشهری 1395-09-01 20:29
درود بر خانم دکتر الماسی بانوی اعتدال جنوب انشاالله همیشه مثل الماس بدرخشی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # علی 1395-09-02 09:04
در منطق دنیای مدرن هر واژه ای باید حتی الامکان دقیق انتخاب شود، خدمات بهداشتی اگر ضعیف باشد ولی صفر هم نیست. در توصیف کیفیات بهتر است از به کار گیری صفر یا هیچ خودداری کنیم، به جای آن می شود آماری از خدمات در مقایسه با مناطق برخوردارتر یا در مقایسه با سرانه جمعیت ارائه داد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-1 # زری 1395-09-02 15:31
مرسی خانم الماسی ، نماینده محبوب و پیگیر- مرسی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب