0000000.jpg

آینه جم: فرماندار جم با اشاره به اجرای ۱۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در این شهرستان، گفت: پنج هزار و ۳۰۰ خانوار در دولت تدبیر و امید از نعمت گاز برخوردار شدند.

به گزارش آینه جم:  فتح‌الله نوروزی صبح پنجشنبه در آئین افتتاح گازرسانی به روستای دوتوولی با تقدیر از تلاش‌های مدیریت گاز استان و شهرستان اظهار داشت: در دولت یازدهم بیش از ۱۰۰ کیلومتر توسعه شبکه گاز در جم انجام شده که با این توسعه شبکه ۵ هزار و ۳۰۰ خانوار جدید به شبکه گاز خانگی کشور وصل شدند.

نوروزی با اشاره به تحقق سیاست های پدافند غیرعامل در حوزه گازرسانی شهرستان جم اظهار داشت: شبکه گاز شهرستان جم به دو خط گازرسانی سراسری متصل شده است که به محض قطع یکی از خطوط، خط دوم وارد مدار می‌شود و از منظر پدافندی، حوزه گاز جم در سطح مطلوبی قرار گرفته است.

فرماندار جم از اتمام عملیات گازرسانی به روستای سرچشمه در هفته‌های آتی خبر داد و گفت: عملیات گازرسانی به آخرین روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان جم نیز در مراحل پایانی قرار دارد و انتظار داریم طی هفته‌های آتی شاهد افتتاح این پروژه مهم برای مردم سرچشمه باشیم.

وی با تاکید بر نگاه ویژه دولت به توسعه روستایی اظهار داشت: طی چهار سال گذشته دولت تدبیر و امید در حوزه خدمات رسانی به روستاها گام‌های بلندی برداشته و در حوزه گازرسانی بالغ بر ۵ میلیارد تومان در جم توسعه شبکه انجام شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم، از آغاز عملیات اجرایی ساختمان ادارات گاز ریز و انارستان خبر داد و گفت: هم اکنون مناقصه این دو ساختمان در حال انجام است و به زودی با انتخاب پیمانکار، عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

نوروزی همچنین از احداث مخزن آب روستای تنگمان جمال آباد خبر داد و گفت: در هفته آتی، اجرای پروژه به پیمانکار ابلاغ می شود.

[کد خبر:AJ21183]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب