salmasi3234.jpg

آینه جم: نماینده مردم شهرستانهای دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال رایزنی با مسئولان وزارت نفت، مقررشده است این وزارتخانه 280 نفر از دانش آموزان مستعد شهرستان‌های جنوبی بوشهر که از لحاظ مالی در مضیقه هستند را شناسایی و آنها را با هزینه خود آموزش و آماده حضور در کنکور سراسری کند .

سکینه الماسی روز شنبه در گفت وگو با آینه جم افزود: تقویت بنیه علمی و آماده سازی دانش آموزان جنوب استان برای حضور موثر در کنکور سراسری از مهم ترین اهداف این طرح است .
وی اضافه کرد: امروزه دانش آموزان این منطقه به دلیل فقر امکانات آموزشی کمتر توانسته اند استعدادهای خود را شکوفا کنند و‌ اجرای این طرح می تواند شروعی برای درخشش دانش آموزان مستعد این منطقه باشد .
وی با بیان اینکه طرح نخبه پروری در یک برنامه مدون پنج ساله انجام می شود اظهار داشت : در سال اول نزدیک به ۳ میلیارد تومان اعتبار برای آن اختصاص یافته است که امیدواریم در سال های بعد تعداد دانش آموزان و اعتبار این طرح را افزایش دهیم .

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بتوانیم سطح کیفی دانش آموزان را ارتقا دهیم می‌ توان امیدوار بود که در نسل بعد مدیران شاهد حضور پررنگ‌ تر نیروهای توانمند بومی باشیم.
نماینده مردم شهرستانهای دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال رایزنی با مسئولان وزارت نفت، مقررشده است این وزارتخانه 280 نفر از دانش آموزان مستعد شهرستان‌های جنوبی بوشهر که از لحاظ مالی در مضیقه هستند را شناسایی و آنها را با هزینه خود آموزش و آماده حضور در کنکور سراسری کند .

سکینه الماسی در پایان گفت : وزارت نفت به عنوان کارفرما و اداره کل آموزش و پروش بوشهر به عنوان مجری ،در این طرح با یکدیگر همکاری خواهند داشت و ما نیز بر حسن اجرای آن نظارت خواهیم داشت

[کد خبر:AJ22553]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب