8I4A0988.JPG

 «آینه جم»فرماندار جم از کاهش وابستگی شهرستان جم به شهرک‌های نفت و گاز خبر داد و گفت: امسال عملیات اجرایی پروژه‌های متعدد عمرانی در جم آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار آینه جم، فتح الله نوروزی ظهر دوشنبه در نشست کارگروه نظارت بر پروژه‌های عمرانی جم گفت: با تنفیذ حکم ریاست جمهوری و تحلیف، فصل نو خدمت و کار و تلاش برای مردم در دولت دوازدهم آغاز شده است.

فرماندار جم خاطرنشان کرد: مردم در ۲۹ اردیبهشت به دیدگاه و شعارهای رئیس جمهور هفتم ایران رای اعتماد دادند و تمام مدیران دولت موظف هستند دیدگاه ها و شعارهای رئیس جمهور را اجرایی کنند.

وی تصریح کرد: در هفته های گذشته شاهد اتفاق بزرگی در شهرستان جم بودیم که شور و نشاط را به مردم جم هدیه کرد. مردم جم شاهد صعود شیرین تیم محبوب‌شان به لیگ برتر، پیروزی‌های درخشان در دو بازی اول و تثبیت میزبانی جم در این تورنمنت مهم ملی بودند.

نوروزی ابراز امیدواری کرد: این موفقیت مرهون همدلی همگامی همفکری و هم افزایی آحاد مردم و مسئولان بود و امیدوارم تیم پارس جنوبی جم همچنان برای جم شادی آفرین باشد.

خبرنگاران جم دل در گرو پیشرفت شهرستان دارند

فرماندار جم اظهار داشت: فرا رسیدن ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار را به همه خبرنگاران عزیز شهرستان تبریک می گویم.

وی بابیان اینکه انصافا جامعه رسانه‌ای شهرستان با بضاعت اندک اما پر تلاش و با نشاط در توسعه شهرستان نقش آفرینند که این همت والا شایسته تقدیراست، افزود: خبرنگاران جم به معنای واقعی دل در گرو پیشرفت جم دارند و به عنوان یاوران راستین ملت و دولت به رفع مشکلات و بهبود خدمات کمک کرده و می‌کنند.

نوروزی تاکید کرد: مسئولان توجه ویژه‌ای به رسانه‌ها داشته باشند و همراهی و ارتباط با رسانه‌ها را به عنوان اصل مهم در مدیریت مورد توجه قرار دهند.

وی اضافه کرد: هیچ مدیری نباید از نقد و نقادی رسانه‌ها واهمه داشته باشد چرا که نقد ولو به خطا موجب تحول در حوزه فردی و اجتماعی است.

نوروزی بیان داست: مدیران شهرستان روز خبرنگار را صرفا به خبرنگاران و تجلیل از زحمات این عزیزان اختصاص دهند و نشست های خبری را در مناسبت های دیگر برگزار کنند

هفته دولت فرصت انعکاس خدمات دولت

نوروزی تصریح کرد: هفته دولت فرصتی برای انعکاس خدمات دولت و مسئولان در آینه حقیقت نمای مردم است و همه مدیران موظف هستند خدمات دولت در حوزه کاری را به مردم اطلاع رسانی کنند.

فرماندار جم با بیان اینکه هفته دولت ویترین نمایش خدمات دولت به مردم است گفت: مدیران باید تلاش کنند پروژه های مصوب را برای افتتاح یا کلنگ زنی با رعایت کیفیت آماده کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان جم افزود: علاوه بر پروژه‌های عمرانی، برنامه‌های اجتماعی نیز در هفته دولت انجام شود.

نوروزی گفت:در راستای تسهیل سرمایه گذاری در شهرستان، کمیته تسهیل سرمایه گذاری راه اندازی می شود.

فرماندار جم اظهار داشت: طی ۴ سال گذشته پروژه‌های مهمی در شهرستان جم اجرایی شد و در دولت جدید هم این روند تداوم می یابد.

 کاهش وابستگی به شهرک‌های نفتی

نوروزی تاکید کرد: با اجرای پروژه‌های مهم در حوزه‌های مختلف بخصوص ورزش شهرستان، میزان اتکا به شهرک‌های نفت و گاز، تا حد زیادی کاهش یافته و به جز دو رشته ورزشی بسکتبال و شنا، سایر رشته‌ها در خارج از شهرک ها هم ارائه می‌شود که امسال اعتبار لازم برای خرید تجهیزات بسکتبال اختصاص یافت.

وی گفت: خط انتقال آب سد باغان( سرچشمه) با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار جم تصریح کرد: فاز دوم پروژه بزرگ آبخیزداری جم با ۸۵ سازه و اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

نوروزی افزود: فاز اول پارک گلریز شهر ریز، ساختمان کلینیک دهان و دندان شبکه بهداشت، گاز رسانی به روستای سرچشمه، مدرسه شهید یمینی انارستان و دو کلاسه میرزای شیرازی، خانه‌های عالم علی‌آباد و کوری حیاتی و آسفالت کوچه و معابر شهری و روستایی بخشی از پروژه‌هایی است که در هفته دولت به بهره‌رداری می‌رسد.

وی همچنین بیان داشت: مخازن ذخیره آب شهرهای ریز و انارستان و مخزن ذخیره آب روستایی بهرباغ - علی‌آباد و بهر حاج نوشاد در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

 اجرای ۹ پروژه آموزشی در جم

فرماندار جم گفت: ۹ پروژه مهم آموزشی در جم کلنگ‌زنی می‌شود.

رئیس شورای اداری جم خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی پروژه تعریض پل بهرباغ با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به عنوان یکی از مطالبات مهم مردم بخش مرکزی جم در هفته دولت آغاز می شود.

وی ادامه داد: ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

[کد خبر:AJ22562]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب