261W2858.jpg

 

آینه جم: در آئینی با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، دو پروژه ورزشی در جنوب استان بوشهر کلنگ‌زنی شد.

 

بوشهر

به گزارش آینه جم:  معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزیر ورزش و جوانان صبح دوشنبه در آئین کلنگ‌زنی پروژه‌های ورزشی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

عبدالحمید احمدی اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستاها یکی از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان است و تلاش می‌کنیم که زیرساخت‌های ورزشی در روستاها توسعه یابد.

نماینده کنگان، جم، عسلویه و دیر در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: اجرای این دو پروژه ورزشی در قالب بسته مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت اجرایی شده است.

سکینه الماسی ادامه داد: همه ظرفیت‌ها را برای توسعه زیرساخت‌ها در جنوب استان بوشهر به کار خواهیم گرفت و طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در استان بوشهر پیگیری‌های گسترده‌ای داشته‌ام و به نتایج خوبی رسیدیم و شاهد نگاه مطلوب وزارت نفت به این حوزه هستیم.

در این آئین که مسئولان ورزش و جوانان و مسئولان جنوب استان حضور داشتند، سالن‌های ورزشی بیدخون در شهرستان عسلویه و برکه چوپان در شهرستان کنگان کلنگ‌زنی شدند.

معاون وزیر ورزش و جوانان:بخش عمده پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی کشور تکمیل می‌شود

دکتر عبدالحمید احمدی

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزیر ورزش و جوانان گفت: بخش عمده پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی کشور تکمیل می‌شود.

عبدالحمید احمدی ظهر دوشنبه در آئین افتتاح سالن چند منظوره شهدای آبگرمک شهرستان جم اظهار داشت: توجه به ورزش و توسعه ورزش به عنوان یکی از اولویت‌های مهم دولت در دستور کار است.

وی اضافه کرد: در همین راستا برنامه‌های متنوعی در سطح کشور تدوین شده است که حاصل این برنامه‌های بهبود وضعیت زیرساخت‌های ورزشی و همچنین توسعه ورزش خواهد بود.

احمدی از توسعه زیرساخت‌های ورزشی در نقاط مختلف کشور خبر داد و افزود: تلاش دولت بر تکمیل پروژه‌های ورزشی است و تا پایان دولت دوازدهم شاهد تکمیل بخش عمده‌ای از پروژه های ورزشی کشور خواهیم بود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: جم امروز در کشور با تیم پارس جم شناخته شده است و این موفقیت بزرگی برای این شهرستان است.

وی با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های بزرگ شهرستان جم سرکار خانم الماسی نماینده مردم در مجلس است گفت: این نماینده مجلس حمایت‌های ویژه‌ای از حوزه ورزش دارند که زمینه را برای توسعه ورزش فراهم می‌سازد.

آئین افتتاح سالن چندمنظوره ورزشی شهدای آبگرمک با حضور معاون وزیر ورزش، مسئولان استان و شهرستان جم برگزار شد.

بوشهر

فرماندار جم:سرانه فضای ورزشی جم دو برابر شد

فرماندار شهرستان جم گفت: سرانه فضای ورزشی جم در دولت تدبیر و امید از ۶۰ سانتیمتر به ۱۲۰ سانتیمتر افزایش یافت

 فتح‌الله نوروزی ظهر دوشنبه در آیین افتتاح سالن آبگرمک اظهار داشت: خوشحالم که امروز یکی از مطالبات جوانان جم در روستای آبگرمک محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۱ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در جم داریم و ۸۰ ورزشکار مدال‌آور جم در حوزه ملی و بین‌المللی افتخار آفرین هستند.

وی با بیان اینکه سرانه فضای ورزشی جم در دولت تدبیر و امید از ۶۰ سانتیمتر به ۱۲۰ سانتیمتر افزایش یافت، گفت: شش سالن ورزشی در جم افتتاح یا کلنگ‌زنی شده است.

فرماندار جم گفت: خوابگاه ورزشکاران و دو خانه جوان در جم کلنگ‌زنی شد و در حال اجرا است.

آئین افتتاح سالن چندمنظوره ورزشی شهدای آبگرمک با حضور معاون وزیر ورزش، مسئولان استان و شهرستان جم برگزار شد.

 

[کد خبر:AJ23228]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب