9d82a51159c8fe29cfe03a27af555cb1_565_260_cropCenter.jpg

آینه جم: برنده دوئل جم صدرنشین می شود.

شنبه ۴ آذر، هفته سیزدهم لیگ برتر

پارس جنوبی جم- پرسپولیس تهران

ورزشگاه تختی جم - ساعت ۱۵:۰۰ 

به گزارش سایت نود، پارس جنوبی شگفتی‌ساز لیگ هفدهم به بازی بزرگ خود رسید؛ مصاف با قهرمان فصل قبل و تعقیب کننده اش در صدر جدول.

فردا(شنبه) در مهم ترین بازی هفته سیزدهم پارس جنوبی در جم میزبان پرسپولیس است. پارس جنوبی قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول، در اولین فصل حضورش در لیگ برتر همه را شگفت‌زده کرده است. این تیم از ابتدای فصل از رتبه دوم پایین‌تر نیامده است.

جمی‌ها تا همین هفته پیش تنها تیم بدون شکست لیگ برتر بودند. نتایجی باورنکردنی از تیم دوست داشتنی مهدی تارتار.

پارس حالا به نبرد با پرسپولیس رسیده است برنده این دیدار شانس اول قهرمانی در نیم فصل خواهد بود.

پرسپولیس اما در هفته قبل با توقف مقابل پدیده فرصت طلایی صدرنشینی را از دست داد و حالا نمی‌خواهد دوباره این فرصت ارزشمند را به راحتی از دست بدهد.

پرسپولیس در این فصل در خارج از خانه تیم بهتری بوده و می خواهد از شهر کوچک جم دست پر خارج شود.  در آنسو پارس یک میزبان بی رحم است و در خانه نتایجی عالی گرفته است. دو تیم خطوط حمله خوبی هم دارند و انتظار می رود این بازی دیدار با کیفیتی از آب در بیاید.

بیرانوند بازی می‌کند

برانکو ایوانکوویچ در این بازی دست بازتری دارد؛ شجاع خلیل زاده، فرشاد احمدزاده و حسین ماهینی پس از رفع محرومیت و مصدومیت به تیم برگشته اند.

بشار رسن البته مصدوم شده و فرصت بازی به محسن مسلمان خواهد رسید. بوژیدار رادوشوویچ، دروازه‌بان دوم پرسپولیس هم به دلیل به دنیا آمدن فرزندش راهی کرواسی شده و علیرضا بیرانوند با توجه به تمامی حواشی اخیرش تنها گزینه برانکو برای درون دروازه خواهد بود.

پرسپولیس اگر می خواهد در این فصل هم مانند فصل قبل بی دغدغه قهرمان شود باید در جم پیروز شود. پارس در هفته قبل باخت و باید دید پایان شکست ناپذیری این تیم در لیگ برتر روحیه بازیکنان این تیم را پایین آورده است یا خیر.

این بازی تقابل قهرمانان دسته اول و لیگ برتر است. اولین سفر پرسپولیس به جم و اولین ملاقات دو تیم به شمار می رود.

بازی هفته گذشته:

فولاد یک- پارس جنوبی صفر

پرسپولیس صفر- پدیده صفر

جایگاه در جدول در پایان هفته دوازدهم:

پارس جنوبی جم: با ۲۵ امتیاز اول

پرسپولیس: با ۲۴ امتیاز دوم

نتایج قبلی در لیگ:

پارس جنوبی جم: باخت، برد، برد، مساوی، مساوی

پرسپولیس:  مساوی، برد، برد، برد، مساوی

بهترین گلزن:

پارس جنوبی جم: آلویس نانگ، ۴ گل

پرسپولیس: علی علیپور ۶ گل

تیم داوری: اشکان خورشیدی - محمدرضا منصوری - رحیم شاهین - محمد ملکی - ناظر: محمود رفیعی

فرماندار جم: پرسپولیسی‌ها از تلویزیون بازی را ببینند

به گزارش «خلیج فارس»؛ فتح الله نوروزی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: تدابیر لازم برای برگزاری بازی پرسپولیس و پارس جنوبی جم انجام شده و وضعیت ورزشگاه با همراهی خوب شرکت پالایش گاز فجر جم و مجموعه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به سطح خوبی رسیده است.

وی تاکید کرد: تلاش‌های مدیریت و کارکنان مجتمع مسکونی پارس جم در ارتقای سطح امنیتی و رفاهی ورزشگاه تختی جم برای برگزاری بازی دو تیم اول و دوم جدول لیگ برتر شایسته تقدیر است.

نوروزی با بیان اینکه ورزشگاه تختی جم از بسیاری از ورزشگاه‌های کشور شرایط بهتری دارد گفت: خیلی‌ها تلاش کرده‌اند تا این ورزشگاه برای میزبانی بازی های لیگ برتر آماده شود که از تک تک این عزیزان تشکر می‌کنم.

هیچ عاملی نمی تواند جم را از پارس جم جدا کند

فرماندار جم بیان داشت: آنچه امروز به عنوان موفقیت تیم پارس جنوبی جم در کشور مطرح است حاصل همدلی، همگرایی و همفکری خوب مردم، مسئولان، مدیریت باشگاه، بازیکنان و کادر فنی و اجرایی تیم، هواداران پرشور است و هیچ تردیدی وجود ندارد تا این همدلی و همگرایی خوب وجود دارد هیچ عاملی نمی تواند جم را از پارس جم و پارس جم را از جم جدا سازد.

وی تصریح کرد: تلاش‌ها و حمایت های خوب و ارزنده خانم الماسی نماینده پرتلاش شهرستان های جنوبی استان از تیم پارس جنوبی جم در وزارت نفت را باید ستود که بخش مهمی از آرامش تیم پارس جم، مرهون نگاه ویژه ایشان و همراهی مجموعه مدیریتی وزارت نفت است.

این مسئول اظهار داشت: هواداران تیم پارس جم تا امروز نشان داده اند الفبای فوتبال حرفه‌ای را خوب بلدند و اخلاق را بالاتر از هر چیزی می دانند.

تماشاگران سفیر مهربانی باشند

وی در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد: انتظار است هواداران پرشور و لیدرهای با تعصب تیم پارس جم در این بازی حساس، ورای اینکه چه تیمی برنده باشد و چه تیمی بازنده، سفیران دوستی، اخلاق و مهربانی باشند و با تشویق بی امان تیم محبوب شان، ورزشگاه را به جهنمی بزرگ برای تیم پرسپولیس تبدیل کنند.

فرماندار جم گفت: فردا روز جم و پارس جنوبی جم است و امیدوارم تیم محبوب این روزهای کشور بتواند بازی درخشانی را در مقابل تیم پرطرفدار پایتخت انجام دهد و شایستگی هایش را بیش از گذشته به رخ مدعیان بکشد.

نوروزی تصریح  کرد: از هیچ حمایت و تلاشی برای موفقیت تیم و شادی دل مردم و هواداران دریغ نکرده ام و قطعا با همراهی سایر مدیران شهرستان تمام تلاش مان را برای میزبانی شایسته تیم در لیگ برتر به کار خواهیم بست.

حمایت کامل از پارس جم

وی بیان داشت: امروز فوتبال همه معادلات سیاسی اجتماعی را به هم زده است و باید این شور و نشاط را قدر دانست.

فرماندار جم خاطرنشان کرد: هیچ چیز نمی توانست به اندازه پارس جنوبی جم برای جمی ها و شهرها و روستاهای اطراف شورآفرین باشد.

فرماندار جم تاکید کرد: با تمام توان از تداوم حضور تیم پارس جم در جم حمایت کرده و می کنم و قطعا با وجود هوادارانی فهیم و پرشور، تیم پارس جم می تواند همچنان شادی آفرین باشد.

نوروزی با بیان اینکه تجربه بازی با استقلال تهران و گنجایش محدود ورزشگاه، شرایط را برای حضور فقط ۱۰ درصد هواداران پرسپولیس ممکن می سازد گفت: با حضور پرشور هواداران پارس جنوبی جم، عملا شرایط برای حضور بیشتر هواداران پرسپولیس وجود ندارد که توصیه می‌کنیم سایر هواداران پرسپولیس از تلویزیون  بازی را تماشا کنند و به شهرستان سفر نکنند.

http://static2.tamasha.com/files/picture/thumb/01251362.jpg

تارتار: مقابل پرسپولیس برای برد به زمین می‌رویم/ ورزشگاه پر از زردپوش شود

مهدی تارتار عصر جمعه در نشست خبری قبل از مسابقه با تیم پرسپولیس تهران اظهار داشت: بازی حساسی را مقابل تیم پرسپولیس داریم و امیدواریم موفق به کسب هر سه امتیاز شویم.

وی حضور و حمایت تماشاگران را در این مسابقه بسیار مهم دانست و اضافه کرد: امیدواریم با حمایت هواداران پرشورمان به آنچه مد نظر داریم در این مسابقه دست یابیم و هواداران را خوشحال کنیم.

 سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: بازی مقابل تیم پرسپولیس بزرگی است و در این هفته تیم های اول و دوم جدول با هم بازی دارند که دارای جذابیت‌های خاص خود است.

وی گفت: ما همان ابتدا اعلام کردیم که با تیم‌های مدعی رقابتی نداریم ولی جدول به گونه‌ای رقم خورد که ما رقیب پرسپولیس هستیم و کوتاه نخواهیم آمد و سعی می‌کنیم بازی خوبی را ارائه دهیم و تیم برنده بازی باشیم.

تارتار اضافه کرد: امروز در فوتبال دنیا نتایج را بازیکنان رقم می‌زنند و مربی هر چقدر با بازیکن بی‌کیفت کار کند نتیجه‌ای نخواهد داشت و حتما بازیکنان ما با کیفیت است که اینجای جدول هستیم.

وی گفت: تجربه بازیکنان ما از تیم‌های مدعی کمتر است ولی کارهای بزرگی می‌توانند انجام دهند. افتخار می‌کنیم اینجای جدول هستیم و باید بدون استرس بازی‌های خوبمان را ادامه دهیم و روندمان تداوم داشته باشد.

تارتار افزود: من یک پرسپولیسی هستم ولی امروز پیراهن پارس جنوبی بر تن من است و همه تلاشم را برای موفقیت این تیم خواهم کرد و از همه هواداران می‌خواهم که لباس زرد بپوشند و حامی ما باشند.

 سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مورد وضعیت محرومان و مصدومان این تیم خاطرنشان کرد: محروم نداریم و فقط یک مصدوم داریم.

[کد خبر:AJ23451]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب