aqwqwqwq.jpg

آینه جم: مديرعامل پالايشگاه فجر جم خبر مربوط به تامين اتوبوس براي هواداران را تكذيب كرد.

خبری در کانال های خروجی شهرستان جم بدین شرح منتشر شد: ((عصر امروز قرار بود حدود چهارصد تماشاگر جمی بوسیله ده دستگاه اتوبوس به تهران جهت تماشای دیدار پارس جنوبی جم و استقلال اعزام شوند که هنوز به علت عدم تهییه اتوبوس اتفاق نیفتاده است .
 ظاهرا این اتفاق درحالی رخ می دهد که چهارشنبه هفته قبل رضاییان مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی جم با فرهنگ مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم هماهنگی های لازم را به عمل آورده بود و فرهنگ نیز موافقت خود را اعلام نموده بود ولی با گذشت سه ساعت از موعد مقرر هنوز خبری از اتوبوس نیست و حدود چهارصد تماشاگر جمی حیران و سرگردان در میدان امام حسین ایستاده اند ))

 هادي هاشم زاده فرهنگ مديرعامل پالايشگاه گاز فجر جم بیان داشت :هرگونه صحبت با مديرعامل باشگاه پارس جنوبي و قول تامين اتوبوس جهت اعزام هواداران به تهران را تكذيب مي كنم.
وي گفت: هيچگونه صحبتي بين من و يا مسوولين پالايشگاه با مديرعامل يا مسوولين منطقه ويژه و باشگاه جهت تامين اتوبوس براي اعزام هواداران انجام نشده است.
 فرهنگ در پايان اعلام آمادگي كرد در صورت انجام روال قانوني و در حد توانايي اين شركت آماده همكاري با كانون هواداران و باشگاه پارس جنوبي جم مي باشد.

دستپاچگی عجیب مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی

تیم پارس جنوبی جم این هفته میهمان استقلال تهران می باشد .
این دیدار به نوعی می توان گفت حساس ترین بازی پارس جنوبی در خارج از خانه از ابتدای فصل تا کنون خواهد بود .

کاملا مشخص بود که استقبال از این بازی از سوی طرفداران پارس جنوبی زیاد خواهد بود .

مدیر عاملی که نوجوانان و جوانان شهر خود را فراموش نکرده و برای آنها در تیم های پایه پارس جنوبی جم فرصت ایجاد کرده است ، چگونه هواداران جمی را فراموش می کند ؟

از قرار معلوم حدود ۴۰۰ نفر جهت اعزام به تهران ثبت نام می کنند که ۱۰ اتوبوس نیاز می باشد .

وقتی هوادران از ساعت ۱۵ در میدان امام حسین (ع) حضور پیدا می کنند تا ساعت ۱۹ خبری از اتوبوس نمی شود ، تازه جناب مدیر عامل به فکر مکاتبه با پالایشگاه فجر جم می افتد .
به راستی جناب رضائیان اهالی شریف جم و هوادران را چه فرض کرده است ؟

اگر حتی شما یک مسافرت کوتاه تا کنگان هم داشته باشید بدون برنامه ریزی قبلی به مشکل بر خواهید خورد چگونه می شود وسیله ایاب و ذهاب این تعداد هوادار را در کمتر از یکساعت تامین کرد .

شرکت پالایشگاه فجر جم چقدر باید اتوبوس راکد داشته باشد که همزمان ۱۰ تای ان به تهران اعزام کند ؟

افکار عمومی خوب می دادند که انتشار مکاتبه باشگاه با پالایشگاه فجر جم صرفا جهت سرپوش گذاشتن بر ضعف های مدیر عامل ، مدیر رسانه ای و سرپرست باشگاه می باشد.

این روزها بخاطر نتایج ضعیف تیم پارس جم انتقادها از باشگاه بشدت زیاد می باشد و این تیم شکست خورده راهی جزء بازی های رسانه ای ندارند که در این موضوع نیز هت تریک شدند .
جناب رضائیان اگر جم و هوادار برایش مهم است باید بازنگری کلی در رفتار خود داشته باشد ، باید از متهم کردن دیگران پرهیز کند و خود مسئولیت کم کاری را بر عهده بگیرد .

بجای توهین به شعور مردم جم و طرفداران پارس جنوبی به فکر اصلاح رفتار خویش باشد .
اگر مدیر عامل کمی دلش با هوادران بود از دو هفته قبل با منطقه ویژه ، شرکت پالایشگاه فجر جم ، پتروشیمی ها مکاتبه می کرد و بجای ده اتوبوس خیلی بیشتر می توانست هماهنگ کند .
این نقد بر کانون هواداران هم وارد است که چگونه بدون داشتن امکانات برای نوجوانان و جوانان مردم ایجاد توقع می کنند ؟

درباره وضعیت بحران زده تیم پارس جنوبی و مشکلات ساختاری در تیم های پایه به زودی مطلبی کار خواهیم کرد و بخاطر ارامش روانی تیم این موضوع را به نوبت بعدی واگذار می کنیم./ تاورتا

[کد خبر:AJ23860]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب