44photo.jpg

 

آینه جم- نماینده مردم جنوب استان بوشهر در ادامه همکاری بسیار خوب خود با جوانان جنوب استان بوشهر در بحث اشتغال، سه دستگاه اتوبوس را در اختیار قبول شدگان در مرحله کتبی گذاشت تا بتوانند عازم محل انجام مصاحبه در تهران شوند.

به گزارش آینه جم، با ورود صنایع عظیم به منطقه جنوب استان بوشهر،  علاوه بر سودآوری خوب برای کشور، تبعات زیادی از جمله گرانی، آلودگی، انفجار جمعیت، ترافیک و تصادفات و غیر در این منطقه رخ داد.

در مقابل همه خسارت ها و تبعات منفی که حاصل استقرار صنایع در منطقه بوده، جوانان این دیار حداقل انتظار خود را اشتغال در همین صنایع دانسته و خواستار تحقق آن هستند.

داریوش اسیری نماینده کمپین بیکاری جوانان تحصیل کرده جنوب استان بوشهر در گفتگو با ثلاث اظهار داشت:  چند ماه قبل جوانان تحصیل کرده و بیکار جنوب استان اقدام به تشکیل گروه بزرگی بنام کمپین اشتغال نمودند.

وی افزود: در همین راستا و در حرکتی قابل تقدیر، نماینده مردم جنوب استان بوشهر و فرمانداران منطقه نیز این جوانان را همراهی کرده و صدای آن ها را به گوش وزیر نفت رساندند.

اسیری ادامه داد: این موضوع باعث شد تا مجددا آزمون کتبی جذب نیرو این بار در دانشگاه پیام نور کنگان برای جوانان چهار شهرستان دیر، کنگان، جم و عسلویه برگزار شود. این آزمون در سطح دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس برگزار شد.

وی گفت: پس از اعلام نتایج آزمون کتبی، حدود ۱۲۰ نفر از این جوانان با موفقیت به مرحله نهایی و مصاحبه راه یافتند.

وی اظهار داشت: سرکار خانم الماسی در ادامه همکاری بسیار خوب خود با این جوانان، سه دستگاه اتوبوس را در اختیار قبول شدگان در مرحله کتبی گذاشت تا بتوانند عازم محل انجام مصاحبه در تهران شوند.

اسیری خاطرنشان کرد: اتوبوس اول روز جمعه، اتوبوس دوم یک شنبه و اتوبوس سوم نیز امشب عازم تهران می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از اتفاقات خوبی که در جریان مصاحبه افتاد این بود که خانم الماسی شخصا در محل مصاحبه حاضر شده و از نزدیک نظاره گر چند و چون مصاحبه ها نیز بودند.

اسیری اضافه کرد: ایشان محل اقامت این دوستان را نیز در تهران فراهم کرده است که از این بابت نیز از وی تشکر می کنم.

وی گفت: جا دارد از سرکار خانم الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر، فرماندار سابق و کنونی، جناب آقای خاکنژاد معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کنگان که در این چند ماهه حسابی پیگیری و تلاش کردند از جانب تمامی جوانان منطقه بابت این موضوع تقدیر نمایم.

اسیری ابراز داشت: همچنین از رئیس محترم اداره اطلاعات، دادستان محترم و فرماندهی محترم انتظامی شهرستان کنگان در این راستا تشکر میکنم.

خبرنگار: مصطفی صفایی/ ثلاث

[کد خبر:AJ24148]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب