394729139512271025512110321614.jpg

آینه جم: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۹۲ درصد اسکان در مدارس استان بوشهر مربوط به خانواده فرهنگیان است.

به گزارش «آینه جم»؛ ناصر کرمی اظهار داشت: به منظور اسکان مسافران نوروزی در مدارس، دو هزار و ۸۹۳ کلاس درس در ۳۸۵ آموزشگاه برای اسکان گردشگران در استان بوشهر تجهیز شد.

وی خاطرنشان کرد: از ۲۸ اسفند ماه تا دوازدهم فروردین، ۱۶۶ هزار و ۶۳۳ گردشگر فرهنگی و غیرفرهنگی در قالب ۴۶ هزار و ۲۸۷ خانوار در مدارس استان اسکان داده شدند که 90 درصد آنها فرهنگی بوده اند.

کرمی ادامه داد: آموزش و پرورش استان در روز ششم فروردین با میزبانی از ۴۵ هزار و ۳۵۸ نفر در قالب ۱۸ هزار و ۱۴۳ خانوار بیشترین میزبانی در دیگر روزهای نوروز تاکنون داشته است.

وی بیان کرد: شهرستان گناوه با میزبانی از ۵۰ هزار و ۶۲۷ نفر بیشترین مسافر را در ستادهای اسکان خود داشته است و شهرستان بوشهر نیز با آمار ۴۶ هزار و ۱۲ نفر  نزدیکترین تعقیب کننده آن است.

این مقام مسئول افزود: شهرستان دیلم با ۲۲ هزار و ۷۹۷ نفر، شهرستان کنگان با ۱۱ هزار و ۲۰۷ نفر، شهرستان عسلویه با هشت هزار و ۵۳ نفر و منطقه دلوار با هفت هزار و ۳۴۶ نفر در مرتبه های بعدی از نظر تعداد گردشگر در ستادهای اسکان فرهنگیان استان هستند.

وی با اشاره به بازرسی و نظارت بر شهرستان‌ها و گفت‌وگو با مسافران خاطرنشان کرد: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته و برابر شاخص‌های تعیین شده، خوشبختانه شاهد رضایتمندی اغلب مسافرین نوروزی بودیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره آمار ستاد اسکان فرهنگیان استان خاطرنشان کرد: بیشترین حضور گردشگران در شش منطقه ساحلی ثبت شده و آموزش و پرورش استان با وجود در نظر گرفتن کلاس های لازم در مناطق ساحلی با تکمیل کلاس ها روبرو بود و به‌ناچار محوطه‌های مدارس برای اسکان در اختیار مسافران قرار داده شد.

اسکان بیش از 3 هزار و 300 مسافر نوروزی در مدارس شهرستان جم
مدیر آموزش و پرورش جم خبر داد: در پایان تعطیلات نوروزی تعداد 3369 مسافر در قالب 842 خانوار در مدارس شهرستان جم اسکان داده شده اند.

خلیل نیکخواه اظهار داشت: 21 مدرسه در قالب 115 کلاس درس با خدمات رفاهی مناسب در گروه بندی های مختلف برای  خدمات رسانی به مسافران نوروزی در نظر گرفته شده بود.

وی افزود: از ابتدای تعطیلات تا دوازدهم فروردین ماه، تعداد 3369 مسافر در قالب 842 خانوار در مدارس شهرستان جم اسکان داده شده اند.

نیکخواه در پایان از تلاش ها و حمایت های فرماندار جم و همکاری اعضای ستاد اسکان مهمانان نوروزی در شهرستان تقدیر کرد.

[کد خبر:AJ24365]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب