01295162.jpg

 
 
 
 آینه جم: در حالی که اخبار دریافتی در فصل نقل و انتقالات برای حضور قدرتمند تیم‌های لیگ برتری در فصل هجدهم، نشان از رقابتی ناموزون برای جذب بازیکنان دلخواه می‌دهد، تیم فوتبال پارس‌جنوبی‌جم نیز سعی کرده که از قافله عقب نیافتد.
به  گزارش آینه جم ، باشگاه پارس‌جنوبی‌جم طی روزهای گذشته با مهدی تارتار به توافق رسید و قرارداد این سرمربی را تمدید کرد تا هدایت پارس‌جم را در دومین فصل حضور جمی‌ها در رقابت‌های لیگ برتر را بر عهده بگیرد.
طبق گفته مدیرعامل تیم فوتبال پارس‌جنوبی، هفت بازیکن از تیم جدا می‌شوند و هنوز از بازیکنان ورودی این تیم خبری در دست نیست و معلوم نیست مهدی تارتار چه بازیکنانی را حفظ می‌کند و قرار است چه بازیکنانی جذب کند.
آن چیز که تا امروز مسجل شده جدایی ابراهیم صالحی مهاجم بوشهری تیم فوتبال پارس جنوبی است که روز گذشته با قراردادی دو ساله به تیم فوتبال سپاهان اصفهان پیوست تا اولین بازیکن جدا شده از تیم فوتبال پارس‌جم لقب بگیرد.
صالحی با درخشش در خط حمله تیم فوتبال پارس‌جنوبی توانست نظر قلعه‌نویی را جلب کند تا به عنوان یکی از اولین خریدهای سپاهان اصفهان به دیار زاینده‌رود نقل مکان کند.
از باشگاه پارس‌جنوبی جم  خبر می‌رسد که محسن فروزان از این تیم جدا خواهد شد و هنوز از خرید دروازه بان جدید برای نماینده استان بوشهر در این رقابت‌ها خبری منتشر نشده است.
پارس‌جنوبی‌ها برای حفظ محمد نوری، کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس در حال تلاش هستند و اگر اتفاقی رخ ندهد این بازیکن با تجربه فوتبال ایران در فصل هجدهم برای پارس‌جنوبی به میدان خواهد رفت.
میثم تیموری مدافع سمت راست و امید سینک هافبک هجومی پارس‌جنوبی نیز از بازیکنان مدنظر وینفرد شفر هستند و باید دید آیا این دو بازیکن طی روزهای آینده به استقلال تهران می‌پیوندند یا  این شانس را به تارتار می‌دهند که در فصل آتی نیز از آنها استفاده کند.
از روز گذشته خبر پیوستن فرشاد محمدی‌مهر مدافع سمت چپ پارس‌جنوبی به تیم فوتبال سپاهان اصفهان از طریق شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود هر چند هنوز از صحت آن خبری در دست نیست.
علی دشتی هافبک کنگانی تیم فوتبال پارس‌جنوبی نیز به احتمال زیاد از این تیم جدا خواهد شد و مقصد بعدی وی مشخص نیست، هر چند براساس شنیده‌ها گفته می شود وی بازیکن مدنظر برانکو برای تیم پرسپولیس است.
 با تمدید حکم تارتار برای یک فصل دیگر، به زودی وی بر اساس آن چه که اعلام کرده بازیکنان مدنظر خود را از باشگاه پارس‌جنوبی اعلام و به احتمال فراوان در یک سکوت رسانه‌ای اقدامات لازم برای جذب بازیکنان مورد نیاز خود در پست‌های مختلف به مدیران باشگاه پیشنهاد می‌دهد.
عملکرد بسیار خوب تیم جمی‌ها در اولین فصل حضور در لیگ برتر که دارای حداقل‌ترین تجربیات نیز نبودند سبب شده که برای فصل جدید انتظارات از این تیم خوب جنوبی که در بین سه استان فارس، هرمزگان و بوشهر بیشترین تعداد هوادار دارد، بالا رود.
مدیران باشگاه نیز باید هر چه زودتر به فکر رفع مشکلات مالی این تیم باشند تا کادر فنی بدون دغدغه بتواند بازیکنان مورد نیاز را جذب کند./آوای بوشهر
[کد خبر:AJ24862]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب