000000002012374.jpg

 

 

آینه جم:   نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عمليات تكميلی قطعه ٣ از باند دوم بزرگراه جم به فيروز آباد استان فارس به طول ٣١ كيلومتر كه به دست فراموشی سپرده شده بود پس از ١٠ سال با اعتباری ٧٥٠ ميليارد ريالی مجددا شروع به ساخت می شود.
به گزارش آینه جم، سکینه الماسی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو جاده جم به فیروزآباد و جم به پالایشگاه فجر که فراموش شده بودند به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
نماینده مردم شهرستان های جم، دیر، کنگان و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عملیات تکمیلی قطعه ٣ از باند دوم بزرگراه جم به فیروز آباد استان فارس به طول ٣١ کیلومتر که به دست فراموشی سپرده شده بود پس از ١٠ سال با اعتباری ٧٥٠ میلیارد ریالی مجددا شروع به ساخت می شود.
وی افزود: همزمان با این پروژه، قطعه دوم جاده جم به پالایشگاه که به جاده مرگ معروف است با رایزنی های انجام شده، به طول تقریبی ٢٠ کیلومتر از محل اعتبارات نفت با بودجه ای ٦٠٠ میلیارد ریالی شروع به کار خواهد کرد.
الماسی تاکید کرد: قطعه اول این جاده از جم تا بابامبارکی به طول ٤ کیلومتر و ٧٠٠ متر با اعتباری بالغ بر ٢٢٠ میلیارد ریالی به اتمام رسیده است.
وی یادآور شد: این دو پروژه به کارفرمایی وزارت راه و ترابری و پیمانکاری شرکت آباد راهان پارس اجرایی می شود و شرکت مذکور در حال حاضر درپی تجهیز کارگاه است و به زودی فعالیت خود را آغاز می کند.
[کد خبر:AJ26582]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+3 # بهلول 1397-09-06 10:33
بنازم به نزدیک شدن انتخابات 4 سال طول کشیده 4700متر درست شده اونخم با وضعیتی مرگبارتر از قبل که حتی رئیس شورای شهر گفت اجازه افتتاح نمیدهیم حالا حساب کنید 20 کیلومترش کی تکمیل میشود. اون 31 کیلومتر هم فعلا بماند فقط چندین ماه است که گفته اند به مناقصه میرود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب