3000318.jpg

«آینه جم»؛استاندار بوشهر گفت: تکمیل پروژه‌های عمرانی شهرستان جم تسریع می‌شود.

به گزارش «آینه جم»؛عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در ابتدای سفر خود به شهرستان جم با حضور در گلزار شهدای روستای گندم‌زار به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 استاندار بوشهر در ادامه ضمن بازدید از کارگاه تولیدی چرم از روند تولید محصولات چرم طبیعی این کارگاه بازدید کرد، این کارگاه تولیدی زمینه تولید و عرضه انواع محصولات با چرم طبیعی را فراهم می کند.

 گراوند همچنین از شرکت تولید قارچ در جم هم بازدید کرد، این شرکت روزانه یک تن قارچ را تولید می‌کند و زمینه اشتغال ۳۰ نفر را فراهم کرده است.

 بازدید از مجتمع پرورش گاوشیری روستای تشان و بازدید از روند اجرای مجتمع فرهنگی هنری ریز نیز از دیگر پروژه‌های مورد بازدید استاندار بود.

 گراوند در بازدید از مجتمع فرهنگی هنری ریز، روند ساخت این پروژه عمرانی را مورد بررسی قرار داد.

استاندار بوشهر در ادامه از مراحل ساخت مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی آب ریز نیز دیدن کرد.

ساخت این پروژه از شهریور سال گذشته آغاز شده و اکنون ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل این پروژه ۱۹ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

بوشهر| 9 میلیارد ریال به طرح آبرسانی شهر ریز تخصیص یافت

900 میلیون تومان برای طرح آبرسانی شهر ریز

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اجرای طرح آبرسانی شهر ریز خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح آبرسانی ۱۹.۷ میلیارد ریال مصوب شده که تاکنون ۹ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

 عبدالحمید حمزه‌پور صبح امروز در بررسی روند اجرای طرح‌های آبرسانی شهر ریز جم با تاکید بر تسریع تکمیل طرح‌های آبرسانی اظهار داشت: افزایش منابع آب آشامیدنی استان بوشهر در اولویت برنامه این شرکت قرار دارد و در این راستا شیرین سازی آب دریا و تبدیل به آب آشامیدنی مورد توجه ویژه قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه طرح‌های آب‌شیرین‌کن در نوار ساحلی استان بوشهر طراحی شده خاطرنشان کرد: اکنون 2 پروژه آب شیرین‌کن در بوشهر و کنگان در مدار تولید قرار دارد و در این راستا بیش از 9 طرح آب شیرین‌کن در استان بوشهر تدوین شده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های آب شیرین‌کن با مشارکت بخش خصوصی اجراء می‌شود تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از آب استان بوشهر از استان‌های همجوار تأمین می‌شود توسعه آب‌شیرین‌کن‌ها با همکاری سرمایه‌گذاران  مورد توجه جدی این شرکت قرار دارد.

حمزه‌پور از اجرای طرح آبرسانی شهر ریز شهرستان جم خبر داد و گفت: مخزن ذخیره آب با ظرفیت 2 هزار مترمکعب در شهر ریز اجرایی شده که اکنون این پروژه دارای 62 درصد پیشرفت فیزیکی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه این پروژه با 19.7 میلیارد ریال عملیات اجرایی آن آغاز شده گفت: اعتبارات اجرای این طرح از محل اعتبارات استانی، 3 درصد نفت و گاز، ماده 180 قانون بودجه، اعتبارات ملی تنش آبی و اسناد خزانه تامین می‌شود.

وی بیان کرد: برای اجرای این طرح آبرسانی با اعتبار 19.7 میلیارد ریال تاکنون 9 میلیارد ریال تخصیص یافته است.

[کد خبر:AJ26912]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب