076.jpg

 

 

آینه جم:  مدیرعامل جدید سازمان منطقه ویزه اقتصادی انرژی پارس منصوب شد.
به نوشته سوک  : با اصرار کرباسیان مدیر عامل شرکت نفت ، خرمدل که اهل یاسوج است به عنوان جایگزین مهندس موسوی در سازمان منطقه انرژی پارس منصوب شد.
گفته می شود هر چهار نماینده کنونی و منتخبین جدید مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با این انتصاب مخالف هستند.
یادداشت  علیرضا رضایی اصل پیرامون مدیر عامل جدید: 
تغییر شتاب‌زده و عجولانه مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و جایگزینی فردی غیر بومی به جای سید پیروز موسوی، بدون مشورت و هماهنگی با نماینده عالی دولت در استان و منتخبین و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، حکایت و ادامه همان بازی ندادن‌های مسئولین استان بوشهر از سوی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران است. 
مدیرعاملی که پس از ناتوانی در اداره اقتصاد کشور با مخالفت نمایندگان هم‌فکر خود در مجلس به حاشیه گذاشته شد، و علیرغم بازنشستگی، به اصرار دوستان خود در دولت به وزیر نفت تحمیل و سکاندار بزرگ‌ترین شرکت ملی صنعت نفت کشور شد، و این شرکت را به پرچالش‌ترین روزهای دوران خود رساند.
مسئولین و نمایندگان استان بوشهر در حالی در شوک این تغییر ناگهانی به سر می‌برند، که تا پایان بازنشستگی پیروز موسوی کمتر از دو ماه باقی مانده است، و انتظار داشتند در صورت عدم تمدید خدمت مهندس موسوی از سوی مسعود کرباسیان، یکی از نیروهای بومی صنعت نفت را به مسئولیت این سازمان به عنوان نماینده وزارت نفت در تعامل و ارتباط با استان، معرفی نمایند، که متاسفانه در اقدامی حساب شده از سوی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، تمام هیبت و هیئت استان بوشهر به بازی گرفته می‌شود، و شبانه تصمیم به تغییر مدیرعاملی می‌گیرند، که می‌توانستند احترام سال‌ها خدمت وی را در صنعت نفت پاس دارند، و تا زمان بازنشستگی ایشان، این تعویض و تحول را به تأخیر اندازند. 
آنچه که واضح و روشن است حکایت دور زدن منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی از سوی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران است، و نه برکناری سید پیروز موسوی!
چرا که اخلاق حکم نمی‌کند مدیری که عملکرد وی در دورانی که شیوع ویروس کرونا می‌رفت که تمام صنعت نفت و گاز و پتروشیمی را در پایتخت انرژی ایران با چالش جدی مواجه نماید، و مورد تقدیر مسئولین استان و کشور و حتی وزارت نفت قرار می‌گیرد، به این شکل و شمایل، و شبانه تغییر یابد، مگر آنکه پشت این تصمیم فقط و فقط نادیده گرفتن نمایندگان و منتخبین و مسئولین و در نهایت مردم استان بوشهر باشد.
این ملت در شگفت است که چگونه با تمدید خدمت منشی بازنشسته دفتر مدیرعامل محترم شرکت ملی نفت ایران موافقت می‌شود، اما نه تنها با بازنشستگی مدیری کارکشته در صنعت نفت موافقت نمی‌شود، بلکه با نهایت بی‌اخلاقی، این مرد با اخلاق صنعت نفت را در حالی که کمتر از دو ماه به بازنشستگی وی مانده است، قربانی بازی‌های بی‌خاصیت سیاسی خود می‌کنند.
آنچه که بعد از این منتخبین محترم مردم استان از روزهای آغازین کار خود در بهارستان باید به آن بپردازند، تعیین تکلیف این حضراتی است که اینگونه به استان بوشهر نگاه داشته، و گمان می‌برند که تا پایان دولت بازنشسته نخواهند شد.
 
 
 
 کانال پارس جنوبی
[کد خبر:AJ32527]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # بهلول 1399-02-21 12:30
مقصر اونها نیستند و قتی مردم بوشهر خودشون، خودشون رو آدم حساب نمیکنند همین میشود. سالیان سال است که برخی مسولان مرکز نشین نفتی اصلا استان بوشهر و مردم و مسولانش را حساب آدم نمی کنند و کک کسی هم نمی گزد. اینم ی نمونه دیگه اش. البته برکناری و یا تغییر سید پیروز موسوی یا هر شخص دیگری سر سوزنی اهمیت ندارد. آنچه مهم است توهینی است که به کل مردم استان میشود. باید یادبگیرند این مردم و حتی نمایندگان آنها و مسولان آنها که عزت نفس و اعتماد به نفس خویش را تقویت کرده و فدای هیچ چیز نکنند. وقتی پایین ترین مسول از تهران می آید و وارد این استان و شهرستانهایش میشود و حتی توهین میکند ولی برایش کف و هورا می زنند و دختر بچگان معصوم را بزک کرده و با لباس محلی و دسته گل به استقبالشان می فرستند و بعد هم با کلی سوغات و سلام و صلوات راهی تهرانشان می کنند همین میشود. باید از برخی از این مدیران با گوجه فرنگی و تخم مرغ گندیده استقبال کرد تا حساب کار دستشان بیاید در غیر این صورت آش همین آش و کاسه همین کاسه خواهد بود.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب