0000000000000777777777777.jpg

 

 

آینه جم؛  مهندس نجفی مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم جگفت:: اکنون مردم منطقه ثمره مسئولیت اجتماعی پالایشگاه جم را به خوبی لمس می کنند
به گزارش آینه جم؛ مدیرعامل شرکت پالایش گازفجرجم با اشاره به کسب موفقیت این شرکت در همایش مسئولیت های اجتماعی و دریافت تندیس طلایی خاطرنشان کرد: اقدامات زیادی طی سالهای گذشته تا کنون در حوزه مسئولیت اجتماعی توسط این شرکت انجام شده و مردم منطقه ثمره تلاش های پالایشگاه را بیش از پیش احساس می کنند.
وي افزود: اقدامات شرکت در حوزه مسئولیت های اجتماعی ملموس است و انگیزه بالایی در تعهد شرکت به اهداف مسئولیت های اجتماعی وجود دارد و به همه تعهدات جامه عمل پوشاندیم.
مهندس نجفي ادامه داد: خوشبختانه شاهد حمایت های مقام عالی وزارت نفت از اقدامات شرکت ها در تعامل گسترده تر با محیط پیرامون هستیم و بدون شک درخت مسئولیت اجتماعی با حمایت وزیر محترم نفت ثمره ی گسترده تری خواهد داشت.
وي تصريح كرد: شرکت پالایش گازفجرجم نیز در این مسیر همه تلاش خود را به‌کار بسته است و اصول بنیادین مسئولیت اجتماعی را بعنوان یک ارزش‌ اخلاقی در  سازمان خود تقویت کرده است.
مديرعامل شركت پالايش گازفجرجم ارائه گزارش پایداری شرکت را يك تعهد دانست واظهار داشت: ما سند مسئولیت اجتماعی صنعت نفت را الگویی برای تعامل با محیط پیرامون می دانیم و ارتباط خود را با حوزه های علوم اجتماعی طبق تاکید وزیر محترم نفت گسترده تر خواهیم کرد.
وي ضمن قدردانی از تمامی ارکانی که مسیر موفقیت شرکت در پنجمین همایش مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت و دریافت تتدیس از میان ۹۷ شرکت را رقم زده اند؛ از روابط عمومی می خواهم ارتباط خود را درچارچوب تعریف شده با محیط پیرامون گسترده تر کند تا انشالله مردم منطقه اثرات فعالیت های صورت گرفته را بیشتر لمس کنند.
مهندس نجفي در بخش ديگري از اظهارات خود؛ اهداف مسئولیت های اجتماعی در هر سازمانی را عجين شده  در ذات  شرح وظایف روابط عمومی دانست و خاطرنشان كرد: خوشبختانه این واحد در شرکت های زیر مجموعه وزارت نفت نیز از توانایی در شناسایی انتظارات حوزه پیرامون و بکارگیری ظرفیت های شرکت جهت رضایت حداکثری درون و برون سازمان برخوردار است.
وي ياداور شد: شرکت پالایش گازفجرجم بخش قابل توجهی از تمرکز خود را در حوزه مسئولیت های اجتماعی بر مسائل زیست محیطی و اقدامات زیربنایی گذاشته است و انعکاس شایسته این فعالیت ها توسط روابط عمومی یک ضرورت است.

 

پالایشگاه فجرجم آماده دریافت خوراک حداکثری از مخازن مشترک پارس جنوبی


مديرعامل شركت پالايش گازفجرجم با اشاره به زمستان سرد پيش رو خاطرنشان كرد: اين شركت اكنون در وضعيت استمرار توليد قرار دارد و آماده دريافت خوراك حداكثري از منابع گازي پارس جنوبي نيز مي باشد.
وي افزود: در حال حاضر پالايشگاه جم خوراك خود را از منابع گازي نار، كنگان وعسلويه دريافت مي كند و توليد آن نيز بيش از تعهد در نظر گرفته شده است؛ اما در عين حال در صورت نياز كشور آماده دريافت خوراك حداكثري از منابع مشترك پارس جنوبي هستيم.
مهندس نجفي تصريح كرد: شركت پالايش گازفجرجم به نسبت مدت مشابه درزمستان سال گذشته نزديك به 10 درصد افزايش توليد دارد و الحمدالله هيچ مشكلي در جهت توليد پايدار واستمرار توليد نداريم.
مديرعامل شركت پالايش گازفجرجم در بخش ديگري از اظهارات خود با تاكيد برضرورت رعايت الزامات HSE گفت: استمرار توليد در اين شركت با رعايت تمامي اصول ايمني و زيست محيطي همراه است و كاركنان همواره بايددر تقويت اين اصل بكوشند.
وي ابراز اميدواري كرد افزايش توليد گاز در پالايشگاه فجرجم  به افزايش توليد ديگر محصولات شركت مانند " ال پي جي " نيز منجر شود./روابط عمومی

[کد خبر:AJ34845]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب