00000000000000000050800.jpg

 

 

 آینه جم؛  اخبار سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان بوشهر بر اساس شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی بدین شرح می باشد.

شنیده های محافل حکایت از آن دارد; هم اکنون در بین کاندیداهای شورای شهر بوشهر فعالیت مبین کرباسی در فضای مجازی بدلیل بهره گیری از تیمی مجرب بیشتر از سایر کاندیداها بوده و همین امر باعث شده است رقبای کرباسی بطرق مختلف فضای تخریبی شدیدی را علیه وی آغاز نمایند تا استارت بد اخلاقی در این انتخابات هم زده شود.

شنیده ها حکایت از آن دارد; علی زاهدی به همراه چندین نفر از هواداران نهضت بهار بوشهر در مراسم سخنرانی احمدی نژاد در استان فارس حاضر شده و فردی به نام بلادی از پژوهشگران بوشهری نیز در این آئین به ایراد سخنرانی پرداخته است, گفته می شود; جوانفکر مسئول رسانه ستاد احمدی نژاد نیز در جمع حدود ۸۰ نفری احمدی نژادی های بوشهر حضور یافته و اعلام داشته است: حتی یک دلیل برای رد صلاحیت احمدی نژاد در انتخابات وجود ندارد, از سوی دیگر نیز خبر می رسد; زاهدی در مراسم معرفی رئیس ستاد احمدی نژاد و گردهمایی فعالان استانی در پایتخت حضور داشته است.

گفته می شود; طی حکمی جواد قره باغی به عنوان دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی شهرستان دیلم, امیر کنارکوهی قائم مقام دبیر شهرستان, حجت الاسلام سید محمد باخدا مشاور امور اقتصادی, حسین بحریه مدیر تبلیغات و روابط عمومی, جمال قره باغی مدیر سیاسی, انتخابات و امور مجلس, غلامرضا شهبازی مدیر امور شهرها, مصطفی شاکرزاده مدیر مالی، اداری و اجرایی, مهدی حسین عباسی مدیر منابع انسانی و آموزش, علی امیریان, مدیر طرح و برنامه و مطالعات, ایمان آهنکوب مشاور جوان, حجت الاسلام عباس حقیقت مشاور امور طلاب و دانشجویان منصوب شدند.

شنیده می شود; جامعه جوانان متحد اسلامی شهرستان بوشهر جلسه سه ساعته ای را پیرامون انتخابات ۱۴۰۰ و شروع بکار فعالیت میدانی اجرا نموده و جامعه جوانان استان نیز با حضور اعضا نشستی را در همین مورد با رئیس شورای وحدت استان بوشهر برگزار نموده است.

شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از آن دارد; یکی از  کاندیدای شورای اسلامی شهر بوشهر در حال رایزنی جهت ملحق شدن به لیست حمایتی یکی از نمایندگان استان بوشهر بوده و با ارائه پیشنهادی میلیاردی و درخواست پرداخت حق السهم سایر کاندیداهای موجود بشدت تمایل خود را جهت پیوستن به لیست اعلام داشته است.

شنیده می شود; حجت الاسلام محمد جواد عزتی زاده که در انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر به استناد ماده ۳۰ بند ج در هیات نظارت شهرستان و استان رد صلاحیت شده بود, بتازگی طی نامه ای تاییدیه التزام عملی و اعتقاد به اسلام و ولایت خود را از نماینده طلاب و فضلای استان اخذ نموده و جهت تایید نهایی قرار است به هیات مرکزی نظارت تحویل دهد.

شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از آن دارد; حجت الاسلام سید مجتبی پور فاطمی با رایزنی هایی که در پایتخت داشته, قرار است مسولیت ستاد لاریجانی در استان بوشهر را اخذ نماید.

شنیده های محافل سیاسی حکایت از آن دارد; نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی طی توئیتی با بیان اینکه ستاد رئیسی منحصر به فرد و یا گروه خاصی نیست از عموم مردم استان برای راه اندازی ستاد رئیسی دعوت نموده است که به زعم برخی سیاسیون این پیام به خاطر عدم موفقیت رضایی در تسخیر ستاد رئیسی و احساس خطر از گرفتن ستاد از سوی رقبایش دانسته و برخی دیگر نیز چراغ سبزی جهت ایجاد ستادهای خودش در سطح استان می دانند.

شنیده های محافل سیاسی و فضای محازی حکایت از آن دارد; بتازگی در سطح استان و بخصوص شهرستان دشتستان ستادهای مردمی رئیسی راه اندازی شده و افراد و چهره های زیادی همچون برجویی, پور کبگانی, رازقی, شجاع, رستم پور, هاشمی, نیز در حال رایزنی جهت گرفتن شورای هماهنگی ستادهای مردمی استان بوشهر هستند که اقبال حجت الاسلام یوسف جمالی و حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی جهت گرفتن این سمت بیشتر از بقیه می باشد.

شنیده می شود; تنها یک نفر به نام عرفان رزمی کاندیدای شورای شهر بوشهر در سطح شهرستان بوشهر توانسته است بعد از رد شدنش, تاییدیه خود را از سوی هیات نظارت استان اخذ نماید که با بازگشت وی به انتخابات هم اکنون موجی از خوشحالی را در بین هوادران بیشمار وی بوجود آورده است

 

 

** چغادک نیوز 

[کد خبر:AJ35811]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب