IMG-20220227-WA0025.jpg

 

 
 آینه جم/  روز پنج شنبه هفته گذشته دکتر عین الهی وزیر بهداشت، درمان و‌ آموزش پزشکی در یک سفر یک روزه به استان بوشهر سفر کرد.
وی در این سفر از چندین مرکز درمانی و بهداشتی در شهرهای بوشهر، عالیشهر و برازجان بازدید کرد و پس از آن با حضور نمایندگان مردم بوشهر، گناوه، دیلم و دشتستان در نشست هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی شرکت کرد.
در این نشست آخرین وضعیت و مشکلات حوزه سلامت استان بررسی شد که جزئیات مصوبات و دست آورد این سفر در سطح رسانه ها منتشر نشد.
صبح امروز دکتر ملکی زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در یک برنامه تلویزیونی، از دست آورد حضور وزیر بهداشت در استان سخن گفت که حول محور تکمیل پروژه های عمرانی در شهرهای بوشهر و‌ برازجان بود.
غیبت نماینده جنوب استان در این سفر بسیار مشهود بود از این جهت که وضعیت مراکز درمانی در جنوب استان به شدت با مشکل مواجه است و تنها دو بیمارستان دانشگاهی در شهرهای کنگان و‌ دیر فعال می‌ باشند که با مشکلات مالی و نیروی انسانی دست و پنجه نرم می کنند.
طبق شنیده ها اختلاف وی با مجموعه جدید دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یکی‌ از دلایل غیبت شیخ‌ موسی احمدی در این سفر بوده است./ بانیان آزادی
[کد خبر:AJ38203]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب