آینه جم،حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با تبریک بعثت پیامبر اسلام(ص) اظهار داشت: روز بعثت پیامبر(ص) یک روز بسیار مهم در تاریخ است و در واقع این روز تاریخ واقعی اسلام است.

وی افزود: امروز در واقع روزی است که حضرت رسول اکرم(ص) برای هدایت مردم برانگیخته شد و بعثت پیامبر(ص) تجلی اهداف همه انبیا و اولیای الهی است.

 

به گزارش خبرنگار آینه جم،امام جمعه جم خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران نیز به دست ابرمردی از تبار پاک رسول‌الله(ص) به پیروزی رسید و امروز نیز با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری به سمت پیشرفت و موفقیت در حرکت است.

گنجی در ادامه با اشاره به ماه شعبان تصریح کرد: امام صادق (ع) در مورد ماه شعبان فرمودند که "روزه ماه شعبان ذخیره آخرت است" و همه باید نسبت به به جا آوردن مستحبات در این ماه عزیز توجه کنیم.

وی به سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین(ع) اشاره کرد و افزود: این روز به نام روز پاسدار نامگذاری شده و باید یاد و نام شهدای پاسدار را گرامی بداریم.

امام جمعه جم گفت: حضرت امام (ره) به سپاه اعتقاد زیادی داشت و در جایی فرمود "اگر سپاه نبود کشور هم نبود" و این نشان دهنده جایگاه سپاه است.

گنجی در ادامه با اشاره به روز جانباز نیز بیان کرد: باید جانبازان عزیز همواره مورد تکریم واقع شوند.

وی در ادامه به بحث انتخابات اشاره کرد و ابراز داشت: مقام معظم رهبری در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) مسایل بسیار مهمی در باب انتخابات بیان فرمود که باید آویزه گوشمان قرار گیرد.

امام جمعه جم اضافه کرد: نامزدها باید طوری عمل کنند که تخریب و سیاه‌نمایی نشود و فضای سالمی بر انتخابات حاکم باشد.

فارس نوشت:گنجی تصریح کرد: برای پیدا کردن نامزد اصل باید به رهنمودهای رهبری توجه کنیم و کاری کنیم که فردی شایسته و کاردان و باتجربه و ولایت‌مدار رئیس جمهور شود.

وی به حضور مردم ترکیه در خیابان‌ها اشاره کرد و یادآور شد: خیابان‌های ترکیه مملو از مردم است و این نتیجه خودخواهی نخست وزیر حامی رژیم صهیونیستی است و مردم ترکیه حرکتی انقلابی انجام دادند.

[کد خبر:AJ2671]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب