مدیر آموزش وپرورش شهرستان جم: کلاس های آمادگی کنکور در پنج دبیرستان شهرستان جم برگزار می شود.

سیدعلیرضا سجادی بعد از بازدید مسئولان شهرستان جم ازکلاس های آمادگی کنکور؛ در گفتگو با خبرنگار آینه جم اظهار داشت: متاسفانه سال های قبل نتایج کنکور آن چنان که باید در حد پتانسیل های های دانش آموزان شهرستان جم باشد کسب نشده است و عملکرد دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسري شهرستان با توجه به قابليت ها، ظرفيت هاي علمي و آموزشي رضایت بخش نیست.

سجادی خاطرنشان کرد: امسال با هدف ارتقاء سطحی علمی دانش آموزان و افزایش قبولی ها در دانشگاه های معتبر کشور سعی در برگزاری کلاس های کنکور در خارج از ساعات درسی دانش آموزان شدیم و ادامه داد این کلاس های با حمایت فرمانداری جم و همکاری شرکت پالایش گاز فجر جم در حال برگزاری است.

این مسئول با بیان اینکه از دبيران با سابقه در این کلاس ها بهره گرفته شده است بیان داشت: هدف از تشکیل این کلاس ها را توانمند سازی دانش آموزان، افزایش مهارت های تست زنی و آماده سازی آنها برای رقابت در کنکور پیشرو است.

سجادی ابراز امیدواری کرد: با تلاش دانش آموزان شاهد قبولی و پذیرش آنها در دانشگاه های معتبر در سطح کشور باشیم و این باعث بالا رفتن انگیزه سایر دانش آموزان در سالهای آینده نیز می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم در پایان از مساعدت های  فرهنگ مدیر عامل شرکت پالایشگاه گاز فجر جم به اداره آموزش و پرورش شهرستان در برگزاری این کلاس ها قدردانی نمود.

لازم به ذکر است کلاس های آمادگی کنکور در شهرستان جم در دبیرستان های دخترانه ی ریحانه النبی، عترت و دبیرستان  پسرانه ی باقرالعلوم جم و همچنین دبیرستان های  الزهراء و شهید بهشتی شهر ریز برگزار می گردد.

 

 

[کد خبر:AJ3035]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب