فرماندار شهرستان گناوه در شمال استان می گوید: روزانه 5 هزار پیام از فعالان شبکه های اجتماعی نظیر "واتس آپ" دارد و تا جایی که فرصت باشد آنها را مرور می کند.

به گزارش «آینه جم»؛ عبدالنبی یوسفی در جمع مسئولان این شهرستان با بیان اینکه نقد نشانه پویایی جامعه است خاطرنشان کرد: مسوولان که با انتخاب مردم به این جایگاه رسیدند باید زمینه نقد وپرسش را مهیا کنند.

یوسفی افزود: اکنون که مردم بخش بزرگی از حقوق خود را به ما مسوولان تفویض کردند باید پاسخگوی آنها باشیم وبه مطالبات وسووال های آنان حتی اگر منتقدانه باشد، پاسخ دهیم.

وی اضافه کرد: هم باید از منافع مردم دفاع کنیم وهم زمینه نقد وپاسخگویی آنان را فراهم آوریم.

یوسفی گفت: اگر بنا باشد که درجامعه ای زمینه انتقاد، پاسخگویی وطرح مطالبات فراهم نباشد، فلسفه انتخاباتی که این همه سرمایه ووقت برای برگزاری آن صرف می شود، چیست؟

وی افزود: لازمه بوجود آمدن تحول، پویایی وپیشرفت جامعه، تعامل وهمفکری متقابل بین کسانی که انتخابشان کردیم و توده های مردم است.

فرماندار گناوه گفت: روزانه بیش از پنج هزار پیامک از فعالان شبکه های اجتماعی نظیر 'واتس آپ' دریافت وبه خاطر احترام به نظرات آنها تا جایی که وقت اجازه دهد آنها را مرور می کنم .

وی افزود: بارها در این پیامک ها از شخص فرماندار انتقاد شده اما واکنش من طبیعی بوده و درمواردی از منتقدان هم تشکر کرده ام.

به نوشته ایرنا، فرماندار گناوه افزود: حل مشکلات مردم وساختن گناوه ای آباد مستلزم حمایت همه جانبه همه گروه ها وهمفکری جمعی است.

 

 

[کد خبر:AJ3048]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب