به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی فرمانداری جم:نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز درنشست کمیته برنامه ریزی شهرستان جم با تقدیر از عملکرد دستگاه های اجرایی شهرستان در جذب اعتبارات اظهار داشت: شهرستان جم در تخصیص و جذب اعتبارات ، با توجه به شرایط کنونی کشور، عملکرد بسیار خوبی داشته که نشان از پیگیری و تلاش فرماندار شهرستان و سایر مسئولین دستگاه ها دارد.

دکتر موسی احمدی با تاکید بر اهمیت نظارت در اجرای پروژه ها یاداور شد: برنامه ریزی، نظارت، کنترل و بهره وری چهار عامل اصلی موفقیت در توسعه ی جوامع است که مدیران باید به آن توجه کنند.

احمدی با بیان اینکه در گذشته اقدامات مثبت و منفی زیادی انجام شده است اظهار داشت: مدیران نگاه شان به حال و آینده باشد و با امید و توکل به خدا و تلاش و پشتکار، مسیر را برای خدمت هر چه بیشتر به مردم و توسعه ی روزافزون شهرستان هموار سازند.

نماینده جنوب استان بوشهر، شهدا را صاحبان اصلی انقلاب و نظام دانست و خاطرنشان ساخت: باید به گونه ای عمل کنیم که در آخرت پاسخی برای اقداماتمان در مقابل خداوند، شهدا و مردم داشته باشیم.

وی افزود: ما امین مردم و نظام هستیم و باید نسبت به وظیفه ای که بر عهده گرفته ایم حساس باشیم و آنچه در توان داریم برای رفع مشکلات به کار گیریم.

شیخ موسی احمدی با تاکید بر اینکه در توسعه ی جنوب استان، هرگز نگاه سیاسی را لحاظ نکرده ام ابراز داشت: در طی دوران مسئولیت هم و غم خود را بر توسعه ی جنوب استان قرار دادم و در این راستا با نگاه زیر ساختاری، همراه با مدیران شهرستان ها، برای تقویت زیرساخت ها و رفع مشکلات اساسی جنوب استان تلاش کرده ام.

دکتر احمدی از اختصاص 100 درصدی اعتبارات تبصره 22 تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: با پیگیری های انجام شده مجوز تخصیص 50 درصد باقیمانده اعتبارات تبصره ی 22 نیز اخذ شده است که تا پایان سال ابلاغ خواهد شد.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ظرفیت های بزرگ شهرستان جم، اظهار امیدواری کرد این شهرستان بتواند گام های بزرگی را در مسیر شکوفایی و پیشرفت همه جانبه بردارد.

[کد خبر:AJ3369]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب