به گزارش خبرنگار آینه جم؛ در ادامه پیگیری های حجت الاسلام موسی احمدی نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در راستای ارتقاء روستاهای چاه مبارک و بیدخون و بهارستان به شهر و ارتقاء سیراف به بخش ، نشستی با دکتر مقیمی معاون سیاسی وزارت کشور برگزار شد.

107155_orig.jpg

در نشست دیگری نیز با عارف پور مدیر کل تقسیمات کشوری وزارت کشور وبا حضور لرنی و جهانی کارشناسان مربوطه داشتم موضوع ارتقاء این سه روستا به شهر و همچنین سیراف به بخش مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام احمدی در گفتگویی با خبرنگار آینه جم، اظهار داشت:در این نشست دو ساعته با دکتر مقیمی معاون سیاسی وزارت کشوردرباره همه مسائل و موارد حوزه انتخابیه از جمله ارتقاء روستاهای چاه مبارک، بیدخون، بهارستان به شهر و همچنین سیراف به بخش بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: دکتر مقیمی بعد از مشاهده پیگیری های قبلی و استماع ظرفیت های روستاهای چاه مبارک، بهارستان، بیدخون و شهر سیراف؛ استفسار موضوع فوق از عارف پور جویا شد.

حجت الاسلام موسی احمدی ادامه داد: دکتر مقیمی تمام موارد را بادقت دنبال کرد و دستوراتی در راستای پیگیری های بعدی داد.

احمدی گفت: در رابطه با روستای بهارستان جم، نیاز بود که از حریم شهر جم خارج شود با توجه به پیگیری های قبلی که همراه با نادری فرماندار جم داشتم مدارک ارائه شد.

وی افزود: برای ارتقاء بهارستان، نیاز به مدارک و مستندات دیگری نیز بود که در این زمینه شنبه ، کامران رئیس شورای اسلامی بهارستان و همچنین بهادری رئیس دفتر، پیگیر می شوند تا استعلامات انجام شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: درباره روستای چاه مبارک نیز نیاز به استعلامات از وزارت راه و شهرسازی و همچنین معاونت برنامه ریزی و راهبردی رئیس جمهوری بود که در این زمینه مسئول دفتر موظف جواب استعلامات اخذ کنند و به دفتر وزارت کشور تحویل دهند.

دکتر احمدی افزود: ارتقاء روستای بیدخون به شهر نیز در کمیته فنی دولت قرار گرفت و در حال پیگیری ویژه برای رسیدن به نتیجه هستیم.

نماینده جنوب استان بوشهر اظهار داشت: در رابطه با ارتقاء سیراف به بخش نیز نیاز به استعلامات از استانداری بوشهر است که در این زمینه رئیس شورای شهر سیراف و همچنین مسئول دفتر پیگیر می شوند و مکاتبات و پیگیری ها انجام می دهند.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: نشست بسیار خوبی بود درباره همه مسائل و موارد حوزه انتخابیه بحث و تبادل نظر شد، دکتر مقیمی معاون سیاسی وزارت کشور قول دادند پیگیر موضوع ارتقاء باشند و ما نیز همچنان موضوع را دنبال خواهیم کرد.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در پایان گفت: برای ارتقاء روستاهای شهنیاء و شیرینو نیز مکاتبات اولیه انجام شده است.

[کد خبر:AJ4384]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب