به گزارش خبرنگار آینه جم:حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوای الهی و دوری از گناه و ناپاکی موجبات سعادت دنیوی و اخروی انسان را فراهم می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت دهه فجر افزود: دهه فجر از مقاطع مهم تاریخ ایران است و باید برای حفظ دستاوردهای این انقلاب اهتمام ورزیم.

امام جمعه جم در ادامه با اشاره به لزوم تلاش برای ماندگاری انقلاب خاطرنشان کرد: استقامت، جلوگیری از یاس و ناامیدی، دوری از غرور، خدمت‌گزاری به مردم و رعایت احکام اسلام از رموز ماندگاری انقلاب است.

گنجی تصریح کرد: تقویت روحیه شهادت‌طلبی، داشتن بصیرت و شناخت، اطاعت از رهبری و ولایت فقیه و وحدت کلمه نیز از دیگر رموز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با تبریک سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع) بر لزوم حرکت در مسیر انبیا و اولیای الهی تاکید کرد.

امام جمعه جم با تبریک روز نیروی هوایی گفت: 19 بهمن سالروز بیعت نیروی هوایی با امام راحل است و در این روز، جان‌برکفان نیروی هوایی از بدنه رژیم جدا شدند و این مسئله کمر رژیم را شکست.

گنجی همچنین با اشاره به سالروز عملیات غرورآفرین والفجر 8 ابراز داشت: طراحی و اجرای این عملیات توسط سپاه انجام شد و تمام موارد حفاظت اطلاعات در این عملیات رعایت شد.

وی یادآور شد: دشمن در این عملیات غافلگیر شد و فاو و خورعبدالله در تصرف رزمندگان اسلام درآمد و دست دشمن از دریا قطع شد و این یک موفقیت بزرگ بود و بنده افتخار داشتم در این عملیات غرورآفرین حضور داشته باشم.

امام جمعه جم در ادامه با تاکید بر لزوم حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ابراز داشت: با توجه به سخنان و یاوه‌گویی‌های مقامات آمریکایی، امسال باید راهپیمایی 22 بهمن با شکوه بیشتری برگزار شود و همه مردم و مسئولان باید در این آیین مشارکت کنند و ثابت کنیم همیشه پای انقلاب ایستاده‌اند.

وی افزود: این نظام در شرایط کنونی بیش از هر چیزی به وحدت و همدلی نیاز دارد و باید با وحدت و حرکت در مسیر ولایت فقیه، دشمنان را ناکام کنیم/فارس

 ایستگاه سلامت از طرف بسیج جامعه پزشکی ناحیه مقاومت سپاه حضرت عباس (ع)شهرستان جم به صورت رایگاه ارائه خدمات به نماز گذاران می داد

 

 

 

[کد خبر:AJ2479]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب