امام جمعه شهر جم در مراسم تكريم مادران و همسران شهدا كه عصر ديروز در مصلي نماز جمعه برگزار شد گفت: تنها راه تکریم و حفظ حرمت شهدا پیمودن راه ایثار و فداکاری و خدمت صادقانه به مردم است.

به گزارش خبرنگار آینه جم، حجت الاسلام محمد گنجي ضمن برشمردن فضائل حضرت ام البنین(س) که علاوه بر مادر چهار شهید، همسر شهید بزرگواری چون حضرت علی (ع) تلقی می شوند، گفت: مادران و همسران شهدای ما با پيروي از الگوی حضرت ام‌البنین(س) درس وفاداری، ایثار و فداکاری را در طول انقلاب به ما آموختند.

 

گنجي افزود: همسران و مادران شهدا با پیروی از بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) با تدین و شجاعت، همسران و فرزندان خود را برای دفاع از میهن اسلامی به جبهه‌ها اعزام کردند تا ضمن دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، امنیت و آسایش نصیب ملت ایران شود.

 

وی با بيا اينكه خانواده های شهدا با تقدیم بزرگترین سرمایه های خود به نظام و انقلاب، اقتدار و سربلندی را نصیب میهن اسلامی کردند، گفت: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران موهبتی الهی و فرصتي برای ادای دین به خیل عظیم شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و پاسداشت رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام است .

 

وي تصريح كرد: جامعه در اين توطئه‌ها و تاريكي به خانواده‌هاي شهدا نياز دارد زيرا مسير خانواده شهدا مسير حق است.

 فرستنده:ابوذر پویانفر

[کد خبر:AJ2490]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب