به گزارش خبرنگار آینه جم:مهدی بکران خبرنگار آینه جم به عنوان مجری برنامه ، در برخی از جلساتی که از طرف استانداری برگزار می شود حضور دارد ، وی از طرف مدیر کل روابط عمومی استانداری مورد تمجید قرار گرفت

مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر (کریم جعفری):مجری برنامه ما هم جوانی آینده‌دار و سرزنده بنام مهدی بکران بود که بیشتر دوستان او را می‌شناسند، احترام همه را نگه داشت و برنامه را آنگونه که شاید اداره کرد، او آینده‌ای خوب خواهد داشت و در برنامه‌های بعدی خود نیز از توان و نشاط جوانی او بهره لازم را خواهیم برد.
متن یادداشت فیس بوکی جعفری بدین شرح است: 
نخستین همایش روابط عمومی‌های استان بوشهر را با همت برخی از سازمان و نهادها در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل بنادر و دریانوردی برگزار کردیم. این همایش و یا به عبارت دیگر گردهمایی در استان ما تقر...یباً بی سابقه بود و نخستین بودن آن نیز آن را دچار برخی نارسایی‌ها و اشکالات می‌کرد.

نظر بر آن بود که استانداری به عنوان یک نهاد بالاسری در استان از ورود مستقیم به این همایش خودداری کند و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی خود دست به کار شوند و هزینه آن را متقبل شوند. به همراه همکار خوبمان در استانداری آقای سعید ابراهیمی دست به کار شده و در کمتر از یک هفته مقدمات کار را فراهم کردیم و خوشبختانه با کار شبانه‌روزی موفق شدیم این همایش را با تمام مشکلاتش برگزار کنیم.

هدف از این گردهمایی تنها و تنها گرد هم آوردن همکاران و دوستان در این حوزه بود، حوزه‌ای که به باور من مهجور و دور افتاده است و نیاز به توجه جدی دارد و این مساله باعث شد تا این نشست برگزار شود. برنامه‌های جدی برای این حوزه دارم و امیدوارم که بتوانیم با کمک همکاران این طرح‌ها و ایده‌ها را از قوه به فعل در بیاوریم.

حضور دکتر سالاری استاندار، هفت تن از فرمانداران، 11 تن از مدیران کل ستادی و دستگاه‌های اجرایی به همراه 90 مدیر روابط عمومی و 25 تن از خبرنگاران استانی برای پوشش خبری آن مایه مباهات بود، علاوه بر این برخی از دوستان و همکاران عزیز نیز ما را بدون هیچ چشم‌داشتی همراهی می‌کردند.

همانگونه که گفتم، هدف از برگزاری این نشست، افزایش همگرایی میان مجموعه روابط عمومی بود، در مجموع سه سخنرانی علمی در این حوزه در نظر گرفته شده بود و دست آخر نیز با حضور استاندار از سایت شورای هماهنگی روابط عمومی استان بوشهر رونمایی شد.

همچنین از برخی از دستگاه‌هایی که در برگزاری این همایش به ما کمک کرده بودند با دادن تندیس‌هایی تقدیر کردیم، ما چیزی به عنوان روابط عمومی نمونه نداشتیم، چرا که به باور ما همه روابط عمومی‌ها نمونه هستند و در حوزه خود تاثیرگذار. اینکه یک روابط عمومی در سطح کشور دارای رتبه‌ای شده دلیلی نمی‌شود که بر روابط عمومی دستگاه دیگری در استان برتری داشته باشد چرا که حوزه کار آن بسیار متفاوت است.

در این همایش اعلام شد که از این به بعد روابط عمومی استانداری چنین نشست‌هایی را برگزار نخواهد کرد بلکه این مجموعه روابط عمومی‌های استان خواهند بود که باید بار آن را بر دوش بکشند و ما نیز به عنوان عضوی از این جامعه بزرگ در خدمت آنها خواهیم بود.

مجری برنامه ما هم جوانی آینده‌دار و سرزنده بنام مهدی بکران بود که بیشتر دوستان او را می‌شناسند، احترام همه را نگه داشت و برنامه را آنگونه که شاید اداره کرد، او آینده‌ای خوب خواهد داشت و در برنامه‌های بعدی خود نیز از توان و نشاط جوانی او بهره لازم را خواهیم برد.

خوشحالیم که توانستیم در فرصتی یک هفته‌ای این نشست را به سرانجام برسانیم، اهداف خوبی داریم و اگر بی‌اخلاقی‌ها و برخی تنگ‌نظری‌ها اجازه دهند بدون شک در این حوزه موفق خواهیم بود، بی اخلاقی در هر حوزه‌ای باعث پس‌رفت خواهد شد و پیشرفت تنها در سعه‌صدر، تساهل و تسامح است. با وجود احترام فراوان، به هیچ عنوان معتقد نیستم کسی که از جعبه جادویی خود را مطرح کرده روابط عمومی موفقی است چرا که او از حالت ضوابط خارج شده و به روابط خاص در حوزه خصوصی و نه عمومی روی آورده است و متاسفانه این دست آدم‌ها بیشترین ادعا را دارند و بی اخلاقی آنها بیشتر از همه است.

برای همه روابط عمومی‌ها آرزوی توفیق دارم.....












 

 

[کد خبر:AJ2501]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب