امام جمعه جم گفت: امام به ملت ما درس عزت داد و ما در دنیا عزیز شدیم و الان دنیا به زبان تکریم با ما صحبت می‌کند.

 

به گزارش خبرنگار آینه جم:، حجت الاسلام محمد گنجی صبح چهارشنبه در مراسم گرامیداشت بیست‌ و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در حسینیه امام سجاد(ع) جم اظهار داشت: امام تمثیل همه خوبی‌های عالم است.

وی در ادامه به برخی از ویژگی‌های شخصیتی حضرت امام اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: می توان ادعا کرد که این شخصیت بزرگ به لحاظ برخورداری از کمالات شخصیتی در ابعاد و زوایای مختلف بی‌نظیر بودند.

امام جمعه جم ادامه داد: امام خمینی(ره) رهبری رفیع درجه است که دوست و دشمن به والایی شخصیت ایشان اذعان دارند. مدعیان امروز به منظور عظمت شخصیت امام راحل، از ایشان با خضوع و خشوع یاد می‌کنند.

گنجی با اشاره به سخن امام که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا دشمن به شما آسیبی نرساند خاطرنشان کرد: حضرت آیت الله خامنه ای رهبری معظم انقلاب بعد از گذشت 25 سال چه توطئه‌های بزرگی را خنثی کرد.

وی اظهار داشت: یک ویژگی خاص امام این بود که ایشان با عنایت الهی پله­های ترقی را طی کرد رمز موفقیت امام، ایمان، اخلاص بود که قلب امام، باطن امام، ضمیرامام مملو از ایمان و اخلاص به خداوند بود.

امام جمعه جم بیان کرد: امام به ملت ما درس عزت داد و ما در دنیا عزیز شدیم و الان دنیا به زبان تکریم با ما صحبت می‌کند.

گنجی در پایان تاکید کرد: وظیفه ما مسئولین در مقابل نثار خون امام و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و رزمندگانی که شکنجه‌ها دیدند این است که این انقلاب حفظ شود هر چند وظیفه‌ای، خیلی سنگین است.

 

عکاس:جعفر دانشور

 

[کد خبر:AJ2503]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب